Onweerskansen 4, 5 en 6 juli

Topic gezien door 103742 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 02 jul 2012 - 15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

EAJ

NOAA15 plaatje van een 1600UTC

Ries

Citaat van: Jan van Ooijen op do 05 jul 2012 - 13:02
Dat gaat allemaal naar het noorden, wat er nu gaande is in Nederland komt door de opwarming zoals ook in Guidance beschreven staat.
Euh, niet dus. Dat uit Duitsland was precies waar alles in 't een deel van 't Noorden des lands uit is ontwikkeld...

Ik dacht ook dat het zuidelijker zou ontstaan hoor. Dus zoals altijd gezegd wordt: niet klagen als je nooit wat krijgt, ga chasen met fiets, trein, vliegtuig, scootmobiel whatever; ben  ik in de trein eerst naar Tilburg gegaan en daar even afgewacht onder het genot van een ijsje hoe de boel zou ontwikkelen.
Toen ik zag dat dat uit Duitsland wél het oosten introk en goed explodeerde heb ik als de wiedeweerga geprobeerd daar te komen... maar ja, dan moet je net NS hebben met een vertraging van een half uur. Anders had ik waarschijnlijk 'm op de lijn Zutphen-Hengelo (ben tot Goor gekomen) wel kunnen onderscheppen, nu nét niet.

Geinige is wel weer dat ik dus net zo goed had kunnen chasen als thuisblijven. Want hoewel het leek dat een lekkere cell nog naar Groningen ging om daar wat leuks te veroorzaken, heeft eenieder kunnen zien hoe wij droge Groningers de kern tegenhielden en boven Drenthe hard deden afzwakken. Thuisgekomen vreesde ik even toch iets leuks gemist te hebben, maar nee hoor; nét een millimetertje regen in de meter  ;D

Nóg steeds 't hele jaar geen goed onweer gehad!

Dennis

Jan/Johann/Marsel - iem van jullie actuele lijn KF (kaartje?)

Diem

De lucht wordt hier opeens snel donkerder en donkerder. Misschien dat er toch nog iets gaat ontstaan.

Weatherman

Citaat van: Diem op do 05 jul 2012 - 19:25
De lucht wordt hier opeens snel donkerder en donkerder. Misschien dat er toch nog iets gaat ontstaan.
Hier idem dito, van mij mag het nu toch wel eens gebeuren.
Anders zou het de zoveelste kans zijn die uitmunt op niks
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marsel

Even uit de losse pols Dennis:
KF zichtbaar aan oa dalende Td's.

suus2012

vanuit de kust..(breskens) heftige buien maar onweer niet echt overdreven meer in de verte ..jammer ..(oeps)

zoveel meer tussen hemel en aarde

Dennis

Citaat van: Marsel op do 05 jul 2012 - 19:31
Even uit de losse pols Dennis:
KF zichtbaar aan oa dalende Td's.

THNX Marsel

jeffrey83

euh, stopt de onweer weer voor Middelburg...  hoor afentoe een rommeltje, voor de rest niks :)

jeffrey83

oke, oke, ik hou me mond al... gelijk een dikke flits en een donder :)

M.Dings

Flinke onweersbui in Oss momenteel

Weatherboy

En wederom bereikt het deze regio niet! Het is echt niet meer grappig nou......

Dennis

Let op die bui in West-Duitsland (Oost Luxemburg)

Ries

Citaat van: Weatherboy op do 05 jul 2012 - 19:51
En wederom bereikt het deze regio niet! Het is echt niet meer grappig nou......
Geen auto, vriend(en) met auto, treinstation in de buurt, fiets, scootmobiel?  :P

Weatherman

Nog steeds geen onweer jongens, alleen regen >:(

Ps hoor een rommel.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherboy

Citaat van: Ries op do 05 jul 2012 - 19:58
Geen auto, vriend(en) met auto, treinstation in de buurt, fiets, scootmobiel?  :P

Jawel, maar geen internet verbinding;) Ik was vanmiddag naar Flevoland gereden, zonder internet. Gebeld met het thuisfront, en bij Almere en Lelystad was ineens al het onweer eruit. Als ik nu naar Utrecht ga rijden dan kom ik aan en is het weer weg. Ik kan namelijk de radar niet in de gaten houden

Gerard1995

level 1 was volkomen op zijn plaats...een level 2 was beetje overbodig... '
morgen wellicht weer wat leuks??
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Diem

Eindelijk, de eerste rommels zijn te horen. Dit buitje is opeens ontstaan, dus geef niet op ;)

jeffrey83

nou, behalve veel water, was het niks bijzonders hier..

draakje

Ziek noodweer hier in Hoogeveen gehad, hagel, wateroverlast alles er op en er aan.! Waterskien over de wegen 2 uur geleden. Eindelijk de volle bak! Joepie

Powered by EzPortal