Onweerskansen 4, 5 en 6 juli

Topic gezien door 103739 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 02 jul 2012 - 15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietjelol

Citaat van: MamaAs op do 05 jul 2012 - 17:08
Wahaha het is gewoon hilarisch hoe alles OM Workum heen trekt. Net er boven langs, en nu ontwikkelde het zich weer net ten Noorden van Workum.
Iemand heeft hier 1 of ander energieschild geplaatst.
heb wat opgezocht. Volgens mij komt het doordat het de langste dag is geweest en dat het ijsselmeer dan afstoot i.p.v op neemt

Bertjeb

Pak fiets, trein, vliegtuig of helikopter en ga er achteraan, als je bij de pc blijft heb je iig niets

Dat heeft mijn vriend dus gedaan: grijpt vaak naast het onweer in Groningen, is vandaag met de trein naar Tilburg e.o. o.a. richting Zuthpen gereden, nu áchter de buien aan richting Groningen, ietwat met een kater.  8)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

matroesjka-world

Citaat van: MamaAs op do 05 jul 2012 - 17:08
Wahaha het is gewoon hilarisch hoe alles OM Workum heen trekt. Net er boven langs, en nu ontwikkelde het zich weer net ten Noorden van Workum.
Iemand heeft hier 1 of ander energieschild geplaatst.

Hier precies hetzelfde, echt balen weer !!  :'(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Chase-Stormer

*ziet wat ontstaan rondom Schagen*

Net nu ik even de deur uit moet, maar als het komt... dan zit ik er ook midden in  ;D


dondertje127

In Arnhem-Noord al onweer gehoord richting Veluwe, maar toen ik thuis kwam had het in Zuid al lokaal geregend, precies daar waar ik woon. Ik weet niet of hier al onweer is geweest, maar aan de cumulus eerder te zien vast wel. Ik tel hem nog niet als officiële onweersdag bij mij thuis.

Jan van Ooijen

Bizarre verschillen in temperaturen, Overijssel 17,8 graden en Eindhoven 27,9 graden

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op do 05 jul 2012 - 17:30
Bizarre verschillen in temperaturen, Overijssel 17,8 graden en Eindhoven 27,9 graden

Dat moet dan straks behoorlijk gaan knallen denk ik, en met al dat vocht in de lucht. In Deelen werd het vandaag ook 27.9°c graden.

Weatherboy

Toch begrijp ik niet waarom in die schone lucht maar geen buien ontstaan? Kan je dat is vertellen Jan. Zo heet, wolkenloos en opwarming, en de heetste plaatsen die krijgen helemaal niks, amper wolken. Ik begrijp het gewoon echt niet. Ongelofelijk

pyro

Poeh, kben blij dat het in Hoorn niet onweert, kan ik nu niet gebruiken hoor

Dennis

Mss waardes niet helemaal correct maar mooi te zien waar onweer zijn werk heeft gedaan (gebieden met lage Cape)

Weatherman

Citaat van: Dennis op do 05 jul 2012 - 17:37
Mss waardes niet helemaal correct maar mooi te zien waar onweer zijn werk heeft gedaan (gebieden met lage Cape)
Nou hier is niks nada aan de hand hoor, ik weet niet waar het aan ligt.
Het is stik benauwd en er gebeurt niks.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Dennis


erik

Citaat van: Dennis op do 05 jul 2012 - 17:37
Mss waardes niet helemaal correct maar mooi te zien waar onweer zijn werk heeft gedaan (gebieden met lage Cape)
Mwoah,als ik die waardes in de noordkop bekijk klopt het niet helemaal,het heeft hier toch best wel ff geonweerd en heel veel regen,t rommelt nu nog af en toe en als ik zo kijk dan kan er vanavond best nog wat gebeuren.Broeierig is het iig nog steeds.

klapper

Euro-radar



en die buien in belgie en frankrijk komen allemaal deze kant op.
ik denk dat we hier wel plezier gaan krijgen vanavond en vanacht :P

Weatherboy

Citaat van: klapper op do 05 jul 2012 - 17:51
Euro-radar

en die buien in belgie en frankrijk komen allemaal deze kant op.
ik denk dat we hier wel plezier gaan krijgen vanavond en vanacht :P

Wij helemaal niet, hier lijkt er niet eens een wolkje te kunnen ontstaan. Je zit hier met dat gore grijze soep zootje.

jeffrey83

Hmm, gaat de fut er uit ? In die bui die richting Zeeland trekt.. het zal toch niet....

Reutel

Citaat van: Bertjeb op do 05 jul 2012 - 17:16
Pak fiets, trein, vliegtuig of helikopter en ga er achteraan, als je bij de pc blijft heb je iig niets

Dat heeft mijn vriend dus gedaan: grijpt vaak naast het onweer in Groningen, is vandaag met de trein naar Tilburg e.o. o.a. richting Zuthpen gereden, nu áchter de buien aan richting Groningen, ietwat met een kater.  8)

Whahaha ff kijken of ik het goed begrijp.... Hij is van Groningen naar Tilburg gereden met de trein (!) omdat hier de grootste kans op onweer was? En nu als een zotte terug naar Groningen gereden, met de trein (!), maar zit nog achter buienlijn? OMFG ik lig helemaal plat hier!!  ;D ;D ;D

klapper

Citaat van: Weatherboy op do 05 jul 2012 - 17:52
Wij helemaal niet, hier lijkt er niet eens een wolkje te kunnen ontstaan. Je zit hier met dat gore grijze soep zootje.

nou auto fiets trein pakken, er is nog wel plek in zeeland  ;D

Powered by EzPortal