Onweerskansen 28 en 29 juni

Topic gezien door 144848 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 24 jun 2012 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogierhgv

Dit wordt hem niet meer vandaag, op naar de volgende.
En doorr!

Marco_Goes

Donnerwetter app meld onweer op 1,5 km van hier

Gerard1995

okee... het gaat nu richting 9 uur, en nog steeds niets boven zeeland.... ook geen dreiging daar???
zo nee... dan denk ik dat ik langzaam de moed beetje op ga geven.... :) er komen nog genoeg kansen aan... denk ik maarzo.. :)
en ja Marsel.. bij nader inzien heb je volkomen gelijk.... egt wel balen...

mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Joep

Jan wat denk jij, gaat er nog wat ontstaan wat we misschien nog niet op de radar zien?

Ik zet in op vannacht! :)

dondertje127

Ik verdoem het onweer. Ik mag gewoon niet voor het eerst fotograferen :-\
Wat een rommel zeg, wijkt weer behoorlijk af.

Cix

Het leek er even op alsof het ging beginnen hier in Den Bosch, onweer boven... Drunen, Waalwijk? Gok ik, heb een aantal mooie bliksems gezien, met flinke dreunen. Afgelopen 10 min tot nu regent het hier in Den Bosch, maar in die 10 min heb ik ook al geen donder meer gehoord. Ook de laatste beelden bevestigingen dat het afkakt. Jammer, maar toch mag ik niet klagen met onweer!

T-inus

Een leuk buitje voorbij zien komen aan de waal regio Zaltbommel, wat flitsen wat rommels niet meer dan dat :)
Wel paar mooie plaatjes kunnen schieten.
Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

Marco_Goes

Citaat van: Gerard1995 op do 28 jun 2012 - 20:46
okee... het gaat nu richting 9 uur, en nog steeds niets boven zeeland.... ook geen dreiging daar???
zo nee... dan denk ik dat ik langzaam de moed beetje op ga geven.... :) er komen nog genoeg kansen aan... denk ik maarzo.. :)
en ja Marsel.. bij nader inzien heb je volkomen gelijk.... egt wel balen...

1 post boven je gerard vriend :-)

Gerard1995

Citaat van: Marco_Goes op do 28 jun 2012 - 20:49
1 post boven je gerard vriend :-)

wel een beetje vreemd zonder bui....  :o
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Marsel

Convergentielijn is goed te volgen op dit moment. De wind in Zeeland gaat nu op veel plaatsen via zuid om naar west. Onweerskans blijft voor en op de lijn bestaan in de vorm van een enkele Ac (onweers)bui zonder dat dit uit de hand loopt. Convergentie is simpelweg niet afdoende om zware buien te triggeren.
Zonde dat we enorme bulk aan CAPE vandaag niet konden gebruiken zoals dit bijvoorbeeld wel en France het geval was...

Citaat van: Gerard1995 op do 28 jun 2012 - 20:46
okee... het gaat nu richting 9 uur, en nog steeds niets boven zeeland.... ook geen dreiging daar???
zo nee... dan denk ik dat ik langzaam de moed beetje op ga geven.... :) er komen nog genoeg kansen aan... denk ik maarzo.. :)
en ja Marsel.. bij nader inzien heb je volkomen gelijk.... egt wel balen...

Hoop houden is goed, maar er zijn grenzen ;) haha! Gelukkig is het seizoen nog lang niet afgelopen.


Chase-Stormer

Yay, 1 graadje gekelderd in de woonkamer na het regenbuitje, nu nog maar 33 graden hier binnen  :o

MarcS

Wolkendek boven Heerhugowaard breekt alweer open, zo zachies aan de moed verliest

pietjelol

Citaat van: MarcS op do 28 jun 2012 - 20:52
Wolkendek boven Heerhugowaard breekt alweer open, zo zachies aan de moed verliest
kan ik je uit 1 droom helpen. Er komt nu niks meer aan

Shave

Enkele foto's vanuit Den Bosch richting westelijke richting.

Paar spettertjes maar meer ook niet gehad. Wel enkele flitsen in de verte en wat doffe dreunen.






MarcS


mauriceb

en op het front geen onweer? lijkt me wel toch? duurt nog ff maargoed

Gerard1995

whaha, conclusie... als er niets meer ontstaat gaan we een mega-zwoele nacht tegemoet..... :(
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

matroesjka-world

Ik stop nu voor vanavond hier te lezen, het komt er niet meer van, zonde van m'n tijd en avond om nog elk berichtje hier te volgen..
Tot kijk bij de volgende kansen op onweer.. :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Suncatcher

Citaat van: matroesjka-world op do 28 jun 2012 - 20:57
Ik stop nu voor vanavond hier te lezen, het komt er niet meer van, zonde van m'n tijd en avond om nog elk berichtje hier te volgen..
Tot kijk bij de volgende kansen op onweer.. :-[

Eens. Tijd voor voetbal.

Marcel1976

Dat ding wat vanuit Frankrijk naar het oosten trekt, die had 't moeten worden. Nu is het over en klaar.

Powered by EzPortal