Onweerskansen 28 en 29 juni

Topic gezien door 144864 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 24 jun 2012 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reutel

Iemand is mij lekker aan het maken met BBQ verhalen... Dusdanig dat het bij mij ook aan het kriebelen is... ;)

Even snel de vraag, want ik heb even geen tijd om een en ander op te zoeken... Begint het spektakel vroeg op de avond of na 20.00 uur?  ???

Jan van Ooijen

Citaat van: Reutel op do 28 jun 2012 - 11:04
Iemand is mij lekker aan het maken met BBQ verhalen... Dusdanig dat het bij mij ook aan het kriebelen is... ;)

Even snel de vraag, want ik heb even geen tijd om een en ander op te zoeken... Begint het spektakel vroeg op de avond of na 20.00 uur?  ???

Zie post Arend op vorige pagina ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Reutel

Citaat van: Jan van Ooijen op do 28 jun 2012 - 11:02
Zie post Arend op vorige pagina ;)

Ja Jan, en ik heb nu net even geen zin/tijd om dat om te gaan rekenen. ;D

trudy

zo te zien bereikt het ons niet!!!

Sven

Citaat van: trudy op do 28 jun 2012 - 11:11
zo te zien bereikt het ons niet!!!

Knap dat je dat nu al kan vast stellen wanneer alles pas tegen de avond verwacht wordt :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Reutel

Hmm... Tussen 19.00 en 21.00 uur midden van NL reken ik uit... (zelf  :-*)

Op tijd opstoken die BBQ dus!!  ;D

F.Fredje

Aan de temperatuur zal het vandaag niet gaan liggen: half twaalf in de morgen, 25 graden and counting. Het is zo benauwd dat het te warm is voor de honden om een lange wandeling te maken en de planten staan buiten de kas aangezien het daar 40 graden is. Als het zo blijft met enkel wat cirrus dan ligt mi de dertig voor het eind van de middag binnen het bereik.

trudy

Nee dat kan ik niet...ik keek ook puur naar dat filmpje van de neerslag,en die laat het zien

Cdtj3

Citaat van: trudy op do 28 jun 2012 - 11:43
Nee dat kan ik niet...ik keek ook puur naar dat filmpje van de neerslag,en die laat het zien

Het zijn maar verwachtingen he, het kan altijd anders lopen.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Stephanie

Citaat van: Reutel op do 28 jun 2012 - 11:38
Hmm... Tussen 19.00 en 21.00 uur midden van NL reken ik uit... (zelf  :-*)

Op tijd opstoken die BBQ dus!!  ;D
Kijk, dat horen we graag 8)
Ik heb er weer zin in!

Mike25

ben benieuwd wat het gaat worden. ziet er opzich mooi uit lijkt mij, we zullen zien hoe het uitpakt ;D verwacht het hier tussen 21 en 22 uur tot nu toe :)

Momenteel zonnetje en 25Âșc  8)

Jan van Ooijen

Bizarre waardes in de recente GFS run wat betreft onstabiliteit CAPE 3000 J/KG en lifted -10!

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

PatrickM

Dat zijn leuke waardes Jan, hopelijk komt het tot een goed onweersfestival in heel Nederland.

hakkenbar

Jan
Ik ben niet zo'n vrager maar heb nu toch even een vraag aan je.

Hier in Amsterdam zuidoost is vanavond een buiten evenement. Moeten wij rekening houden met zwaar weer, zo ja dan kunnen we nog iets gaan regelen zodat we het kunnen verplaatsen naar binnen. Het evenement duurt van 20.00 tot 22.00.

Bijvoorbaat dank.

Jan van Ooijen

Citaat van: hakkenbar op do 28 jun 2012 - 12:01
Jan
Ik ben niet zo'n vrager maar heb nu toch even een vraag aan je.

Hier in Amsterdam zuidoost is vanavond een buiten evenement. Moeten wij rekening houden met zwaar weer, zo ja dan kunnen we nog iets gaan regelen zodat we het kunnen verplaatsen naar binnen. Het evenement duurt van 20.00 tot 22.00.

Bijvoorbaat dank.

Ik zou er eventueel wel rekening mee houden, ook alles van tevoren goed bespreken zodat het snel en vlotjes gebeurt. Alles gewoon goed in de gaten houden!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jeffrey83

Het eerst buitje voor zeeland komt er al aan! Zal wel regen zijn maar toch! We krijgen hier zo de overtreffende trap van plakkerig en benauwd weer :) (of het moet gelijk 10 graden afkoelen :))

btbroeke

hmm... zit me net te bedenken er zijn wel meer buiten evenementen (Lees: RockWerchter) .. ...  van waar naar waar trekken de buien over vandaag? gehele land of?
twitter: @boyketenbroeke

hakkenbar

Dank je Jan voor het snelle reageren.


Jelte

Het is hier maar 21 graden, maar met een dauwpunt van 18,6 en een vochtigheid van 84 is het niet meer okee om in de tuin te werken. Ik zweet me kapot!
Het is broeierig en warm bij een half zonnetje tussen de heiigheid door. Ik heb weinig verwachtingen voor vandaag (voor Terschelling dan) maar als het los gaat gaat het ook goed los.

TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Powered by EzPortal