Onweerskansen 11 en 12 juni

Topic gezien door 34995 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 09 jun 2012 - 09:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Michaeltje1986 op ma 11 jun 2012 - 16:45
Welke?
Ja Jan zei later als het er een is, dus zal niet zijn denk ik.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Skroei

KNMI heeft nu eindelijk Friesland ook op geel gezet  ::)


matroesjka-world

Hier (Heerenveen) gerommel in de verte !! :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

F.Fredje

Hier begon het net te spetteren en de wind (WZW) stak even de kop op. Wind en spetters zijn inmiddels weer verdwenen. Nog geen gerommel gehoord. De temp (in de tuin) is inmiddels flink gedaald naar zo'n graad of 16 terwijl de thermometer tot aan drieën boven de twintig stond. Zo te zien hoeven we hier, afgezien van een losse flodder, niet meer dan neerslag te verwachten. Ik denk dat de zone in het midden van het land interessanter is voor de onweersliefhebbers.

Jan van Ooijen

Nu geheel Nederland code geel voor onweersbuien

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

romke

Buitje bij Drachten is een stevige hoor. De vrouw komt net van Heerenveen en was bijna niet te rijden op de A7. Hier leuke donders en bliksem met de daarbij behorende stevige regen.

Skroei

Mooi, ik zit op die bui te wachten !!

Jack 738

Yep , hier tussen Heerenveen en Drachten al een tijdje onweer blijft wat hangen !

Gerard1995

en het is hier weeeeeeer raak!! hele harde onweersklappen, hagel, wind, half-blanke straten nu al!
pff..  :D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

jones

Hier ontstaan ondertussen nieuwe buien. Je ziet de wolken mooi, bijna verticaal, omhoog gaan! Ziet er ook erg dreigend uit, al zal het enkel bij wat gedruppel blijven denk ik

GHkstra

Helaas is dat buitje boven Fryslân alweer uitgedoofd.

Weatherboy

Amsterdam ook op Rampkoers! :D

Tyshane

Da's even wennen, we vallen hier buiten de boot! (Noordoost Veluwe) Gaat allemaal onder ons door vooralsnog! Huil, klaag, jank... :P

Gerard1995

nu snap ik waarom het plotseling begon te storten... hij ontstond weer recht boven mijn hoofd  8)
@weatherboy, zoals hij nu is is het een enorme knijter..!! veel waterplezier alvast! (als hij niet uitdooft :P)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Tyshane

Citaat van: Gerard1995 op ma 11 jun 2012 - 17:40
nu snap ik waarom het plotseling begon te storten... hij ontstond weer recht boven mijn hoofd  8)
@weatherboy, zoals hij nu is is het een enorme knijter..!! veel waterplezier alvast! (als hij niet uitdooft :P)

Jij ben alweer aan het kano-en door de straat?! :P

Gerard1995

Citaat van: Tyshane op ma 11 jun 2012 - 17:42
Jij ben alweer aan het kano-en door de straat?! :P

whahaha zo ongv. wel ja :P (straten zijn nog niet niet overstroomd genoeg eigelijk daarvoor.... maargoed.. wel 15 millimeter in 30 minuutjes erbij :)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Tyshane

Citaat van: Gerard1995 op ma 11 jun 2012 - 17:42
whahaha zo ongv. wel ja :P (straten zijn nog niet niet overstroomd genoeg eigelijk daarvoor.... maargoed.. wel 15 millimeter in 30 minuutjes erbij :)
Lol, ach je hebt in ieder geval weer even een paar buien te pakken! :)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherboy

Citaat van: Tyshane op ma 11 jun 2012 - 17:47
Lol, ach je hebt in ieder geval weer even een paar buien te pakken! :)

matige regen, lijkt een leuke jongen aan te komen.

Tyshane

Citaat van: Weatherboy op ma 11 jun 2012 - 17:55
matige regen, lijkt een leuke jongen aan te komen.

Richting Amsterdam gaat het inderdaad de goede kant op ook! Ben benieuwd!

Powered by EzPortal