Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141542 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kialna

Geloof het of niet, maar ronde 2 lijkt eraan te komen. Het lijkt een lijntje te vormen wat zich uitbreidt. Als ik geluk heb, krijg ik een ronde twee in Eindhoven... :)
Stiekem een Ninja.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Koen-IJM

Citaat van: Jan van Ooijen op do 24 mei 2012 - 00:23

lol, die 'plaatselijke bui in het zuiden' morgen kan dus wel eens meer zijn dan tot nu toe werd aangenomen?

middystyle

Ik begrijp dus dat Oosten des lands morgen (vandaag dus :P) minder kans heeft dan vandaag? Niet erg, heb leuke dreunen gehoord, helaas weinig van gezien... Maar het mocht de pret niet drukken  :)
Life's like a box of chocolate, you'll never know what you gonna get!

Jan van Ooijen

Ook nog een trog vannacht

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Channiej

En ja hoor, ben je nog aan het bijkomen van het specialer van vanavond, probeer je te slapen, wordt je gewekt door een nieuwe onweersbui die recht over ons heen komt. Niet blij mee!!!


Maar oke, Jan, kan jij mij vertellen of dat we morgen dus nog iets kunnen verwachten hier in omgeving Nijmegen?

Alvast slaap lekker voor diegene die gaan slapen, ik wacht nog ff tot deze bui voorbij is en ik ook me ogen dicht kan doen.

dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op do 24 mei 2012 - 00:33
Ook nog een trog vannacht

En die klopt helemaal. De bui activeert hier nog steeds, en het onweerde (en nog wel wat) hier net ook met regen. Dat is inmiddels op de 24e.

Edit: En wéér nieuwe buien aan het activeren ten oosten van mij (Arnhem), komt nog hiernaartoe :o
Zal het Zuiden straks ook weer krijgen denk ik :)
Begint steeds harder te regenen en hoor weer gedonder.

dondertje127

Boem explosie man! Vette inslag vlakbij ineens en het regent hard!

Nielsopweg

Hier in Beuningen lagen de stoppen eruit.
Tussen 0.30 en 2.00 uur is het hier goed tekeer gegaan. Flinke krakende met dikke lage dreunen.


btbroeke

uiteindelijk hebben we hier in Gouda eigenlijk een regenbui van 3 minuten gehad (die overigens genoeg was om 't gisteren vers ingebrachtte zand een beetje in te klinken in mn achtertuin) Wat gerommel en een paar flitsen. Wederom was het Gouda die de dans ontsprong helaas. Maar zag dat er in de rest van Nederland genoeg foto's en video's gemaakt waren ervan.
twitter: @boyketenbroeke

Marcel

Hier is helemaal niets, heb heerlijk geslapen  ;D
Had liever onweer... maja
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

mauriceb

Helaas was het hier in Pijnacker niet veel. Ik heb welgeteld 1 flits gezien. Ik ben ook nog even op pad geweest met de auto.
Helaas de ingredienten waren aanwezig maar denk ook dat de koele zeebries de buitje in liet storten voorbij Gouda.
In de avond nam die zeebries wat af waardoor die buitjes toch verder kwamen.

Maar niet getreurd vandaag weer een level 1 en wellicht kansen voor het zuid-westen :) Ik werk helaas niet thuis maar zit wel paraat achter het forum.

Jan van Ooijen

Het WRF model (wat gisteren enigszins het beste erbij zat) laat vandaag ook kansen zien. Wat en hoe het allemaal gaat lopen zullen we in de komende uren we merken.



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pennywise

jan,ik hoop het.
zal dan een goedmakertje zijn voor afgelopen avond hehe.
met grote interesse zal ik de ontwikkelingen vandaag volgen.
bedankt voor de update.

Jmanig

Helaas in het oosten des lands niks, maarjah je weet het nooit.. :P
<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

Jan van Ooijen

Code geel door Noodweercentrale voor Zeeland en westelijk deel Brabant

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Chase-Stormer

Zo te zien verplaatst het gebied zich meer Zuidelijk, ben benieuwd wat het gaat worden.
Na gister kan mijn dag in ieder geval niet meer kapot, wat een heerlijke bui was dat zeg!

Happy nowcasting iedereen  ;)

mauriceb

Als ik de kaarten een beetje kijk moet het al vrij vroeg in de middag gebeuren en niet zo laat als gisteren.
We wachten het af :)

Maarten11

Jaa, hopelijk eindelijk is wat activiteit in 't Zeeuwse!
Burgh-Haamstede, Zeeland

Gerard1995

hmm dat model laat zelfs voor West en Nwest Gelderland kansen zien........ 8) had  ik niet verwacht, omdat Jordi Bloem net nog op de radio zei dat de buien buiten Gelderland gaan vallen... kan die nog lelijk op z'n neus kijken misschien.... :P

PS: k'zie nu zelfs een level 1 voor het midden en zuidwesten :P
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Powered by EzPortal