Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141475 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr.B

Citaat van: GekkeLeo op wo 23 mei 2012 - 21:03
Bizar gewoon :(

Zelfde geldt voor Apeldoorn. Vandaag splitste het net voor Apeldoorn uiteen en trok het er net langs. Vorige keren ging het onweer er ook al uit. Hopen van de zomer meer kans op onweer in Apeldoorn. Vandaag in iedergeval genoten van de voorpret en de prachtige wolken  8)

GHkstra

Er zit nog steeds een forse bui ten oosten van Groningen/Drenthe.

squirrel41

Hier in Gouda begint het grote druppels te regenen terwijl wolken op afstand zitten, hopelijk veel regen hier

pietjelol

-.- is er onweer in de buurt trekt het natuurlijk net weer boven en onder me. lijkt nu toch wat meer deze kant op te komen pikzwarte lucht trouwens

Ries

Citaat van: Team_SSC op wo 23 mei 2012 - 21:33
Waardeloze buien moet ik eerlijk zeggen.
Het zag er goed uit! Mooie buienlijn met veel ontladingen erin.
Dus wij zijn naar het zuiden gereden.
Het leukste was dat de bui tot aan de vecht bleef. (rivier)

Niks gehad in Zwolle. Enkel wat gerommel en her en der flitsen en vergeet de regen niet.
Dit was de grootste faal ooit!!
ehm, ik weet niet wat jouw verwachtingspatroon is maar die moet je misschien even bijstellen... ontevreden zijn met rommels, flitsen en regen...

Chase-Stormer

Heerlijk regenbuitje gehad, nu al een smile op m'n gezicht! dat had ik echt even nodig. En nu weer terug de tuin in  8)

Koen-IJM

Citaat van: Weatherboy op wo 23 mei 2012 - 22:00
Niet zo enthousiast. Het kan ineens oplossen.

Tophoogte bui is tot 13 km... Tja het kan oplossen. Als ik echter naar de wadden kijk dat het zelfs daar knalt... ik houd de hoop :)

Edit: De bui boven de wadden is 15 km+ !

SniperEye

Deze produceerde een paar flitsen en klappen boven mijn huis


Onweer by GerardGoos, on Flickr

MamaAs

Hier net even genoten van de bui die onder ons door ging. Ideaal! Droog, maar verderop giga noodweer. Flinke flitsen gezien, en een paar mooie rommels gehoord. Ik ben blij! Mooie afsluiter van een bloedhete dag.

Jelte

Citaat van: Koen-IJM op wo 23 mei 2012 - 22:11
Tophoogte bui is tot 13 km... Tja het kan oplossen. Als ik echter naar de wadden kijk dat het zelfs daar knalt... ik houd de hoop :)

Edit: De bui boven de wadden is 15 km+ !

Ik sta er naar te kijken vanaf een paar km afstand. Bliksemintensiteit is hoog!!!

MamaAs

Citaat van: GHkstra op wo 23 mei 2012 - 22:04
Er zit nog steeds een forse bui ten oosten van Groningen/Drenthe.

Word elke keer blij van je onderschrift, mien stadsje, ouwe seun :D

Peter

Dat was weer genieten van een bui die langs Almere trekt, hoge activiteit met bliksem. 8)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Mojo260303

Onweersdagen: 7

SupahCel

Pffff... de buien willen maar niet voorbij utrecht komen lijkt het wel. Vanmiddag een uur lang onweer gehoord op afstand maar kwam maar niet dichterbij en opeens ging de bui richting ZW. Net weer een bui die mooi mij richting op kwam en splitste op het laatste moment. Niet eens een druppie regen gehad vandaag. Mja ik geef nog niet op er blijven buitjes activeren :)

Chase-Stormer

Rommelt al een tijdje, nu net eerste weerlicht gezien ! heeeerlijk, weer naar buiten

pietjelol

mij hoor je voorlopig niet meer klagen hehe. oh man dit heb ik echt gemist

marco-groningen

Zo jammer dat het bewolkt is, anders had ik een mooie lichtshow kunnen zien.

Weatherboy

Echt ongelooflijk mooi hier. Veel weerlicht in het oosten en regelmatig in het zuiden ook. Prachtig!

marco-groningen

Dat gebied boven noord Duitsland ligt precies op ramkoers. Maar dat is vandaag al 2x eerder gebeurt en 2x niks. Nog niet eens een druppeltje regen.
Nog maar een keer hopen dan...

riddler

 :) begint hier zwart te worden, wind trekt aan, en een prachtig uitzicht op de bliksem boven het Ijmeer.
Zo te zien trekt het ook hierheen  ;D

Powered by EzPortal