Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141499 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

GekkeLeo

Citaat van: Koen-IJM op wo 23 mei 2012 - 20:57
En zoals gewoonlijk zal het westen zoals het er naar uitziet weer niks krijgen. Ongelofelijk...
Bizar gewoon :(

GHkstra

De lucht begint al aardig te betrekken.
Het lijkt helaas wel weer onderlangs te gaan.

Diem

Citaat van: Koen-IJM op wo 23 mei 2012 - 20:57
En zoals gewoonlijk zal het westen zoals het er naar uitziet weer niks krijgen. Ongelofelijk...
Er ontstaan nu wel buien in het westen :)

Skroei

Dikke vette CB in het oosten ( Groningen schat ik ) en hoor het onweren... regelmatig zelfs ... wat gaat dit ineens snel  8)

Koen-IJM

Toch geef ik de hoop niet op want ZH ontstaat nu wel van alles. En tot ver in de nacht is er flink wat cape in het westen aanwezig. Dus we gaan het zien.

Chase-Stormer

Enorme groeiende boemkolen te zien Z / ZW Den Helder.
Af en toe een koel briesje. Kan mijn camera helaas even niet vinden.

Hopelijk tikt het ons aan  :D

Dennis

Wateroverlast met veel ontladingen Friesland

GHkstra

Citaat van: Skroei op wo 23 mei 2012 - 21:06
Dikke vette CB in het oosten ( Groningen schat ik ) en hoor het onweren... regelmatig zelfs ... wat gaat dit ineens snel  8)
Het lijkt nu op dat wij er nog wat van meekrijgen.
Er komt ook nog meer aan uit Duitsland.

Tyshane

Hier helaas weinig aan de hand geweest qua onweer, heel in de verte wat gerommel, maar verder trok alles uiteindelijk net boven- en onderlangs. Nou het kan niet altijd feest zijn. :P Maar goed, het is dan zo op afstand wel weer goed te volgen en dus vanmiddag wel genoten van een enorm mooi uitzicht op gigantische cb's, een overshooting top, wat lichte mammatus-opbouw en uiteraard een heerlijke zomerzon. Oh ja, en de voorpret was ook weer top!

Skroei

Zo dit was voorlopig mn laatste bericht vanavond, ik ga genieten, één en al vuurwerk ! :o

GHkstra

Citaat van: Skroei op wo 23 mei 2012 - 21:11
Zo dit was voorlopig mn laatste bericht vanavond, ik ga genieten, één en al vuurwerk ! :o
Veel plezier.
Ik kan hier nu de rommels ook horen.

Etienne112



KNMI heeft het weer wat veranderd :P
Sony Alpha A580 + Sony Alpha VGB50AM Vertical Grip + Sigma 50-500mm F4.5-6.3 APO DG OS HSM + Tamron

Mojo260303

Boem knal, daar was ie al!
Onweersdagen: 7

Jelte

Citaat van: GHkstra op wo 23 mei 2012 - 21:13
Veel plezier.
Ik kan hier nu de rommels ook horen.

Idem dito hier op Terschelling. Gerommel in de verte.

Diem

Ook hier begint het nu te rommelen, net ten oosten van mij een behoorlijke bloemkoolwolk.

Maarten11

Hier nu 200 meter zicht, mist... :-\
Burgh-Haamstede, Zeeland

marco-groningen

De stad Groningen heeft zijn onweersdefensie weer aan staan hoor. Alles lost op voor de stad en na de stad ontploft het grrrrrr.

GHkstra

Volgens buienradar zou het vlakbij moeten zijn maar ik hoor en zie er weinig van.

fanthagiro

Wie heeft hier een onweersschild geplaatst? Vind het een mooi gezicht hoor om aan beide kanten
Van mijn huis de schitterende luchten te aanschouwen...maar ik zit nog steeds lekker buiten...
Soms wat gerommel...maar verder niets....heerlijk weer in de tuin...dan maar sproeien...

squirrel41

Volgens Meteo-consult is er in Gouda al een onweersklap geweest, niets gehoord maar de laatst 30 minuten
wordt het donker, hopelijk valt er regen en onweer, wolkenhoogte volgens buienradar rond 7 km, en straks nog een mooie foto schieten

Powered by EzPortal