Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141557 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis

Laatste Sat.foto+Cape+Lifted

Danny112

Nie zo duidelijk, maar als je goed kijkt... dit is richting Amersfoort gezien


PatrickM

Ik zie in de verte een kleine CB denk ik.. Kan hem alleen niet goed zien zitten bomen en huizen in de weg.

Jan van Ooijen

Monstercel op weg naar Venray

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Artje

Richting het zuiden en zuidoosten ontploft het werkelijk gezien vanuit Nijverdal Overijssel (nabij Almelo). De wolken schieten werkelijk de lucht in.

jeffrey83

Joehoe ! cape! ik heb lekkere cake voor je ! komm dannn!

Jan van Ooijen

Foto´s met betrekking tot het noodweer kunt u hier uploaden, zo blijft het onweerskansentopic ook mooi schoon en is het makkelijker terug te vinden.

http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,1443.msg13277.html#msg13277

Alvast bedankt
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Gerard1995

ten zuiden van me ONTPLOFT het... wie heeft die atoombom laten ontploffen :o :o !!??
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Danny112

De eerst witte wolk kleurt nu deels zwart. Enorme bloemkolen. Daar komt een hele beste onweersbui aan vanuit Amersfoort...

Serge

het wordt hier ten oosten van barneveld al akelig donker met soms wat donkere rommels
Waar is mijn cape

pietjelol

geweldig mooi die buien vanaf hier te zien. Mooi aambeelden

Gerard1995

Citaat van: Serge op wo 23 mei 2012 - 15:50
het wordt hier ten oosten van barneveld al akelig donker met soms wat donkere rommels

Geweldig hea, die ontploffingen!! en die rommels worden met de minuut luider, terwijl de zon nog schijnt!
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P


fanthagiro

Heel apart...de zon schijnt, super warm en al zeker een kwartier achtereen gerommel..(bilthoven)

Jan van Ooijen

Als dit in stand blijft verwacht ik wel een weeralarm, wat een ontladingen erin zeg

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

TomvanHal

haben sie honger oder was ? :D

pietjelol

zie trouwens nu erg veel bloemkool wolken de lucht in schieten
en ik hoor het heel licht rommelen

rp.vanmeurs

Ten westen van Deventer begint het ook aardig grijs te worden. Helaas is dat met de huidige trekrichting aan de verkeerde kant. Boven west Gelderland en Utrecht lijkt het echt te ontploffen gezien het laatste beeld op buienradar.

JorisK

Ten zuidoosten van Amsterdam ook flinke aambeelden te zien, mag allemaal nog wel ff wat noordelijker. :p

fanthagiro

Hier (bilthoven) inmiddels weer stil..

Powered by EzPortal