Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141518 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis

Nu ook NO aangroei Cel Duitsland

Serge

temps schieten ook best omhoog,..... zie mijn handtekening,..
Waar is mijn cape

pennywise

word dat monster uitgebreid helemaal naar noord duitsland toe??

mauriceb

Toch dauwpunten van 20 graden inmiddels.

erik

@Jan,heb jij nog steeds koffie (fris mag ook  :P) klaarstaan?? Ik denk dat ik zomaar eens de auto in stap en richting Geldermalsen ga rijden.Dan zit ik toch al aardig jouw kant op :D Ik verwacht iig dat ik daar meer kans heb als hier in Heerhugowaard,het is hier wel warm maar ik heb zomaar de indruk dat het er toch iets van een noordwestelijke wind aankomt,het beetje wind wat er is voelt namelijk niet zo warm..

Jan van Ooijen

Citaat van: erik op wo 23 mei 2012 - 14:27
@Jan,heb jij nog steeds koffie (fris mag ook  :P) klaarstaan?? Ik denk dat ik zomaar eens de auto in stap en richting Geldermalsen ga rijden.Dan zit ik toch al aardig jouw kant op :D Ik verwacht iig dat ik daar meer kans heb als hier in Heerhugowaard,het is hier wel warm maar ik heb zomaar de indruk dat het er toch iets van een noordwestelijke wind aankomt,het beetje wind wat er is voelt namelijk niet zo warm..

Staat altijd klaar
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis


mauriceb

Nog 1,5 uur achter de laptop en dan denk ik dat ik ook maar eens ga rijden. Ik gok op zuidkant utrechtse heuvelrug of iets dergelijks.

mrhanky

Ik denk dat ik mijn statief gewoon weer op het balkon in overvecht, Utrecht zet

aloa

Boven de veluwe lijkt nu ook wat te ontstaan.

Dennis


pietjelol

wow bedat 30 in nederland hoogste waarde nu 29.7 graden

Jan van Ooijen

De eerste onweer op weg naar Kleve

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Danny112

Deutscher Wetterdienst heeft voor gebied rondom Düsseldorf/Hannover code rood (extreem weer) ivm regen afgekondigd. Ook code oranje ivm windstoten in die omgeving. Deze buien trekken rechtstreeks richting Nederland. Alles onder de lijn Amsterdam/Emmen lijkt dus een heel best portie te gaan krijgen, mits de buien in stand blijven natuurlijk. Benieuwd of het KNMI ook 'op gaat schalen' of nog even afwacht of de buien actief blijven...

MamaAs

Hier in Workum geen wolkje te bekennen, klein briesje en 27.8 graden.
Luchtvochtigheid van 57 %, dus hier prima vertoeven met de kids in een zwembadje.

Ben bang dat wij geen onweer krijgen, jammer genoeg!

dondertje127

Gaat er nog iemand chasen omgeving Arnhem?

Marco_Goes


PatrickM

Lijkt op een pittig buitje in NL.

Jan van Ooijen

Eerste onweer op de Veluwe dadelijk
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Gerard1995

k'zie idd, een steeds mooier aambeeld :D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Powered by EzPortal