Onweerskansen 23 en 24 mei

Topic gezien door 141479 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 mei 2012 - 21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Citaat van: jeffrey83 op wo 23 mei 2012 - 08:34
Ziek in de trant dat zeeland bijna geen cape heeft bedoel je zeker...

Maar die komen vanavond/vannacht echt wel aan de beurt
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Een level 1 is afgegeven voor de Benelux, West-Duitsland en Oost-Frankrijk. Voornamelijk voor grote hagel, downburst en overmatige neerslag (mindere mate).

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Koen-IJM

Ziek dat het hier nu al warmer is dan het gisteren over de hele dag is geworden (eindelijk aflandige wind!) En die kaarten, woooaahh. Dit moet me toch een knalfestijn opleveren vanavond.!!

Wat is de trouwens de reden dat knmi geen waarschuwing voor NH heeft aanstaan...  ze leren het ook nooit hé

Michaeltje1986

Citaat van: Koen-IJM op wo 23 mei 2012 - 08:39
Dit moet me toch een knalfestijn opleveren vanavond.!!

Vanmiddag al denk ;)

Fren

Ben benieuwd of ik een nat pak krijg als ik richting huis fiets :)
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Fanatic

zeau! halve dag vrij en eens zien wat we vanmiddag kunnen gaan beleven! :D
..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

Jan van Ooijen

De precipitable water liegt er ook niet om, lokaal 40. Dit zal een enorme bak water met zich meebrengen. Kaartjes van WRF, geldig van 15UTC tot en met 21UTC (17.00uur tot en met 23.00uur)



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

Het ziet er zelfs goed uit voor hier!!
Tsjong, ben erg benieuwd. Op dit moment trouwens al 22 graden, maar wel lekker want het waait een beetje.

Mellie

Heftig onweer heb ik nog niet meegemaakt in deze omgeving.
Misschien vandaag wel?
Maar eerst moet mn beddengoed goed drogen in het zonnetje ;) (nu al 22 graden)

jones

Citaat van: Mellie op wo 23 mei 2012 - 09:04
Heftig onweer heb ik nog niet meegemaakt in deze omgeving.
Misschien vandaag wel?
Maar eerst moet mn beddengoed goed drogen in het zonnetje ;) (nu al 22 graden)
Hier lage bewolking (grijs) en 13,7°C ??? dat die maar snel oplost!!

maarten otto

Okee jongens ik zit in Almere, Wachtend op dat wat komen gaat. Wil vanmiddag/avond wat mooie plaatjes maken. Welke kant zouden jullie (die hier al wat langer vertoeven) oprijden?
Met 250 km/h boven de kassen van het Westland en de Hollandsche Brug met windkracht 8.... Durven jul

Jan van Ooijen

Citaat van: maarten otto op wo 23 mei 2012 - 09:07
Okee jongens ik zit in Almere, Wachtend op dat wat komen gaat. Wil vanmiddag/avond wat mooie plaatjes maken. Welke kant zouden jullie (die hier al wat langer vertoeven) oprijden?

Als ik uitga van WRF hoef je niet ver ;)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Mellie

CiteerOkee jongens ik zit in Almere, Wachtend op dat wat komen gaat. Wil vanmiddag/avond wat mooie plaatjes maken. Welke kant zouden jullie (die hier al wat langer vertoeven) oprijden?
Veluwemeer, Stichtse Brug... denk dat je daar best hele mooie plaatjes kan schieten ;)

maarten otto

Dank jongens, dat klinkt mij als muziek in de oren.
Met 250 km/h boven de kassen van het Westland en de Hollandsche Brug met windkracht 8.... Durven jul

Danny112

Kunnen we ons in Utrecht al op gaan maken voor het opstarten van de procedure "stormnacht" (extreme drukte)? Ik ben vanmiddag in ieder geval van het uitzicht aan het genieten!

Murphy

Hier in Heerenveen een kraakheldere lucht, thermo geeft alweer 26 graden aan (achtertuineffect?).
Ben klaar voor de knallers maar je zult net zien dat de show begint als ik bij de schoolmusical van mijn dochter zit :S

jeffrey83

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 23 mei 2012 - 08:35
Maar die komen vanavond/vannacht echt wel aan de beurt


Dankje Jan! Had geen beter antwoord kunnen krijgen, ik moet toch tot 6 uur werken :)

PatrickM

Noord Holland is nu ook al goed warm, hopelijk goed voor als er wat komen gaat. :)

vlerk

Eindhoven is grijs en kil, zon doe je werk!!

Arend

Het nieuwste kaartje van Karim en het kansenkaartje van Wetteronline lijken behoorlijk op elkaar. Ziet er goed uit.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Powered by EzPortal