Onweerskansen 19, 20 en 21 mei

Topic gezien door 121963 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 16 mei 2012 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Pittige buien op koers naar Zeeland

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dijker

kijk dat zie ik graag jan kom maar op met die bui stuur hem even richting den haag haha

mroffica

en zo vanuit het niets een bui ontstaan precies boven almelo haha yeayh m'n eerste dit jaar hiep hiep :)
For the love of LiGhTnInG

Bruell

Hier in Oud-Alblas al een tijdje geen zuchtje wind, ook op grotere hoogte lijkt alles "stil" te hangen, best bijzonder dat het zo ineens stopt hier. bestaat er een kans dat het toch nog soort van doordrukt straks?

Khim

Eerste gerommel hier in Hengelo.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Marlieke

Same in Rijssen... gedonder op afstand! :) ;D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Arend

Citaat van: Khim op zo 20 mei 2012 - 20:50
Eerste gerommel hier in Hengelo.

Dat is het gerommel in Almelo.  ;)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Weatherboy

Kijk is wat er bij Weesp hangt. Een pitje voor Amstelveen ;D Al ie niet uitsterft tenminste. Mooie CB's hangen er in het oosten, gaat hard. Misschien nog een aantal mm's voor mij.

mherp

Citaat van: Maikel91 op zo 20 mei 2012 - 20:28
Nog 2 foto's van de bui in Duitsland (eerder op de avond genomen), die dus richting Drenthe trok.. Prachtig..

Schitterende platen!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

brandweer vosselaar volop in de weer schade en slachtoffers door noodweer ! straks meer


Leon Eikenaar

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Peter

Eemnes meld een eerste onweersklap, en begin van regen.
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

JorisK


jeffrey83

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 mei 2012 - 20:42
Pittige buien op koers naar Zeeland

Plaatje


Ik denk dat ik gek wordt.. zit net te vertellen dat wij niks krijgen... Gaat Jan mij weer pesten... :P

Maare ff... Denk je dat uit die pittige buien nog een flits en een donder te zien/horen zal zijn ?


Diem

Citaat van: jeffrey83 op zo 20 mei 2012 - 21:18
Ik denk dat ik gek wordt.. zit net te vertellen dat wij niks krijgen... Gaat Jan mij weer pesten... :P

Maare ff... Denk je dat uit die pittige buien nog een flits en een donder te zien/horen zal zijn ?
Helaas voor jou, maar die bui gaat inzakken zoals te zien is op de radar. Er blijft straks weinig meer van over.
-----
Vreemde lucht nu buiten, helemaal oranje!

Dennis


jeffrey83

Citaat van: Diem op zo 20 mei 2012 - 21:21
Helaas voor jou, maar die bui gaat inzakken zoals te zien is op de radar. Er blijft straks weinig meer van over.
-----
Vreemde lucht nu buiten, helemaal oranje!

Ok, thanks... Dacht ik al..

Powered by EzPortal