Onweerskansen 19, 20 en 21 mei

Topic gezien door 122032 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 16 mei 2012 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mike1131

Hier steeds net niet. MAAR het is me gelukt, ik heb de bliksem een keer op de foto gekregen. Het heeft me zo'n 550 foto's en ruim een uur gekost maar hij staat er op. Helaas niet spectaculair, maar door de lage bliksem intensiteit hier ben ik zeer tevreden.
Het is hier nu al weer een tijdje voor gezien, ik hou ermee op. De rest van de avond examen leren.

jandeventer


Stijn_008

Hier in omgeving Valkenswaard (circa 10kim) onder Eindhoven al een paar flinke klappen. Het rommelt nu nog steeds.
Tot nu toe bijna geen neerslag gevallen.


Eifel

De buien nemen al weer in activiteit af volgens de laste radar beelden.

Gerard1995

en opnieuw ontstaat er net ten ZO een rode pit, met meteen onweer erin!!:D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Channiej

Hier in Wijchen (iets onder Nijmegen) al bijna 2 uur aan een stuk door aan het onweren. Ik als echte angsthaas ben enorm trots dat ik room beneden op de bank tv zit te kijken en niet in de badkamer zonder ramen. Onweer bij dag is toch minder "eng" dan s nachts met alle flitsen.
Voor de echte freaks zou dit wel helemaal niks voorstellen, want voor hun is het pas echt feest als het donker is. Hopelijk komt die tijd ook nog een keer voor mij.

Kan iemand trouwens vertellen hoe het zit morgen met de Ostgewitter waar van de week over gesproken werd?

TimKoster

Rode pitten richting Zeeland zijn er helaas uit :(..

dondertje127

Citaat van: Channiej op zo 20 mei 2012 - 19:51
Kan iemand trouwens vertellen hoe het zit morgen met de Ostgewitter waar van de week over gesproken werd?

Oh, nou ben ik ook nieuwsgierig? :)
Blijkbaar iets gemist.

Sterkte met je angst, hoop dat je er echt eens overheen komt.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ThaGhostNL

Mee discuseren over het noodweer in Nederland? Dat kan! Kijk op http://chat.meteo-service.nl
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

glenn

onweer hangt nu recht boven ons hoofd

Amras

Dordrecht zit precies aan het randje en al t onweer trekt er net uit... potverdorie... ik kan niet meer dan beteuterd kijken momenteel

aloa

Die bui in Duitsland had wolkentoppen boven de 13 km.
(kan helaas even het plaatje niet laten zien).

jeffrey83

Hier in zeeland is het ook 1 grote teleurstelling, heel de dag grijs, en fris.. geen gerumnel en geen druppel gevallen... Waardeloze dag.

Jan van Ooijen

Citaat van: aloa op zo 20 mei 2012 - 20:03
Die bui in Duitsland had wolkentoppen boven de 13 km.
(kan helaas even het plaatje niet laten zien).

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tomw

Op een of andere manier wordt Aalst  (net onder Eindhoven) telkens niet getroffen door onweer. Wel vormde de onweers-buien in het zicht van mij en heb ik er een simpele video van gemaakt:




Nu heb ik de hoop nog gevestigd op de nieuwe ontwikkeling uit Belgiƫ, maar ben bang dat deze ook langs mij gaat.


Maikel91

Nog 2 foto's van de bui in Duitsland (eerder op de avond genomen), die dus richting Drenthe trok.. Prachtig..



dondertje127

Brute foto's die laatste twee, vooral de bovenste! Superplaat! :)

marco-groningen

Even snel een korte timelapse gemaakt van de bui bij Emmen vanuit Groningen gezien:


Daisy

Almelo meld onweer!

Man wat ben ik blij :)
All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Powered by EzPortal