Onweerskansen 19, 20 en 21 mei

Topic gezien door 122024 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 16 mei 2012 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mike25

Citaat van: Weatherboy op zo 20 mei 2012 - 13:10
Het regent hier bij een kille 16 graden.   :'(
dat is wel apart, vaassen bij apeldoorn half bewolkt in de schaduw 23 graden

Weatherboy

Citaat van: Mike25 op zo 20 mei 2012 - 13:16
dat is wel apart, vaassen bij apeldoorn half bewolkt in de schaduw 23 graden

Ik raad je aan de radar te bekijken. Enige nutteloze bui is natuurlijk hier. Naja temperatuur daalt alweer hard naar 15.9 graden, komt van 16.6. Heerlijke zomerdag, uhuhu. Overigens wel tropische druppels.

Jan van Ooijen

Buitjes in ontwikkeling oostelijk Belgie

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marlieke

Hier, dat is Rijssen, heerlijk warm weer. En dat onweer, tja, ook ik hoop daar op natuurlijk. Maar mocht dat er niet komen dan hebben we hier in ieder geval een heerlijk zonnige zondag gehad. En diegenen die wel onweer krijgen laten ons wel meegenieten dmv foto's e.d. toch?  :D 8)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

marco-groningen

Hoe kan het dat de CAPE waarde in NW friesland zo enorm hoog is? Nu rond de 1500 daar met een lifted van -5

frankaloe

de buitjes lijken naar zuidoost brabant te koersen.
afgelopen nacht ook een paar flinke klappen gehad...het maakte mn man en mij wakker,zo hard.
was ergens na 4 uur
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Weatherboy

Citaat van: Marlieke op zo 20 mei 2012 - 13:26
Hier, dat is Rijssen, heerlijk warm weer. En dat onweer, tja, ook ik hoop daar op natuurlijk. Maar mocht dat er niet komen dan hebben we hier in ieder geval een heerlijk zonnige zondag gehad. En diegenen die wel onweer krijgen laten ons wel meegenieten dmv foto's e.d. toch?  :D 8)

Zeg probeer je me nou te pesten? Ik zit hier met matige regen, zonder onweer, zonder zon en zonder warme lucht! Hoef je er niet elke keer in te wrijven hoor :P

Jan van Ooijen

Buien nemen in activiteit toe

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marlieke

Citaat van: Weatherboy op zo 20 mei 2012 - 13:31
Zeg probeer je me nou te pesten? Ik zit hier met matige regen, zonder onweer, zonder zon en zonder warme lucht! Hoef je er niet elke keer in te wrijven hoor :P

Ja sorry hoor...  :P Kom anders ook hier heen. Kijk in mijn profiel links bij mijn persoonlijke stukje. Cafe's genoeg in Rijssen inclusief de bijbehorende terrasjes!  8) En ja, sommigen zijn ook op zondag open!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Muisje1988

Hier een heerlijke 25 graden zonnetje schijnt vol op :) maar zoals ik al eerder zei, laten we duimen dat iedereen hun portie krijgt en anders posten we allemaal foto's enz van de buien kunnen we allemaal meegenieten!
Fijne dag allen!

Mr.B

Wat is de trekrichting van die buien in Belgie?

Jan van Ooijen

Citaat van: Mr.B op zo 20 mei 2012 - 13:50
Wat is de trekrichting van die buien in Belgie?

Noordwest momenteel
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ThaGhostNL

In de discussie meedoen over het komende onweer? Dat kan! Kom dan naar onze chatbox op http://chat.meteo-service.nl
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Mr.B

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 mei 2012 - 13:50
Noordwest momenteel
Bedankt Jan. Moeten wij denk ik nog even wachten op andere buien ;)

NitroGenetics

tot zover laat noodweercentrale zien waar de voorafgaande waarschuwingen zijn

Jan van Ooijen

Citaat van: NitroGenetics op zo 20 mei 2012 - 13:57
tot zover laat noodweercentrale zien waar de voorafgaande waarschuwingen zijn

Dat is gewaagd! Vooral omdat ze op de neerslag zelf een heel ander beeld weergeven

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

NitroGenetics

idd jan  noodweercentrale is een beetje vaag bezig of de run voor neerslag is gewoon onvoorspelbaar op het moment 8-) wordt echt nowcasten :)


Kialna

Ziet er hier goed uit qua verwachting...vannacht hadden we al wat mooie klappers en een leuke lichtshow. Maar 5u was voor mij écht nog slaaptijd en vooral het inhalen daarvan. Dus vandaag een 2e kans. Door mijn ND 10 stops filter kan ik overdag dus ook onweer schieten. Ik ben benieuwd!

Straks de boel maar eens klaarzetten.
Stiekem een Ninja.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marlieke

Jan, die bui in Duitsland... gaat dat nog wat opleveren?
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Powered by EzPortal