Onweerskansen 2 en 3 mei

Topic gezien door 77108 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 01 mei 2012 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherboy

Citaat van: Gerard1995 op wo 02 mei 2012 - 21:07
PFF..... Tilburg  heeft wel geluk vandaag zeg!! ;)

Waar is jou woonplaats? Misschien handig voor iedereen omdat in de tekst onder je plaatje te zetten. Dat is voor de mede mensen leuker en prettig begrijpen.

Flesjefanta

Onweer in Eindhoven. Wedstrijd PSV - Ado den Haag gestaakt vanwege onweer.

Reutel

Wat een heerlijk gerommel en geflits hier boven Tilburg, de eerste onweersdag van het jaar staat als een huis!  8)

Tyshane

Citaat van: Weatherboy op wo 02 mei 2012 - 21:09
Waar is jou woonplaats? Misschien handig voor iedereen omdat in de tekst onder je plaatje te zetten. Dat is voor de mede mensen leuker en prettig begrijpen.

Dat kan je zien als je op iemands naam klik, dan kom je op het profiel en zie je meer info!

Gerard1995

Citaat van: Paspimefonic op wo 02 mei 2012 - 21:08
Waar is waar? :)

volgens mij heb ik me plaats al 2x ingevuld op mijn profiel maar staat er nog steeds niet bij... ???
i.i.g mijn plaats is Kootwijkerbroek Gelderland :)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Flesjefanta

Eerste flitsen waargenomen in Haaksbergen.

Rogierhgv

Als ik zo de europese radar bekijk is er misschien nog kans dat hier ook nog wat arriveert.
Kan iemand met meer kijk op de zaak dit bevestigen misschien? ::)

M.Dings

Citaat van: Gerard1995 op wo 02 mei 2012 - 21:20
volgens mij heb ik me plaats al 2x ingevuld op mijn profiel maar staat er nog steeds niet bij... ???
i.i.g mijn plaats is Kootwijkerbroek Gelderland :)

je moet het invullen bij 'persoonlijke tekst'

Dennis

Update waarschuwingen Duitsland

Jeroen

"What goes up, can fly"

Gerard1995

Citaat van: M.Dings op wo 02 mei 2012 - 21:23
je moet het invullen bij 'persoonlijke tekst'

I have done + opgeslagen, maar staat er niet bij...
maargoed voor mij :Kootwijkerbroek komt er wel wat leuks aan denk ik maarzo :D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Koen-IJM

Zullen de buien in het oosten van Nederland uitsterven of geraken deze tot het westen?

Marlieke

Hier, Rijssen, 1e weerlicht! Spannend!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

stenne

Onweer leidt tot drukte bij Bredase brandweer

Het harde onweer recht boven Breda leidde in de stad tot een groot aantal brandweermeldingen. Grote incidenten vonden echter niet plaats aan het begin van de avond. Volgens diverse weerdeskundigen nadert een tweede front Breda tegen half tien.

De knallen tussen acht en half negen waren door heel de stad en de rest van de regio te horen. Vlakbij het NS-station in Breda leek de bliksem bij het spoor in te slaan. De NS meldt dat door de blikseminslag de omroepinstallatie bij het station buiten werking is gesteld. De brandweer kreeg, vermoedelijk door het onweer en de knallen, een groot aantal meldingen binnen korte tijd te verwerken. Zo ging het alarm onder meer af bij De Prins aan de Middellaan, bij verwarming- en installatiebedrijf Rensa aan het Minervum en bij de KMA aan het Kasteelplein.

De riolering had op diverse plaatsen even moeite het water af te voeren. Voor zover bekend leverde dit geen overlast plaats. Tegen half tien volgt een tweede front dat over Breda trekt.

Bron: bredavandaag.nl

DannyNL

Filmpje door mij opgenomen om 21:07 uur.

Weatherboy

Citaat van: Koen-IJM op wo 02 mei 2012 - 21:27
Zullen de buien in het oosten van Nederland uitsterven of geraken deze tot het westen?

Uitsterven, zoals je ziet mag je blij zijn als het de grens over komt. Het is altijd hetzelfde met dat onweer uit het oosten, sterft compleet uit.

Nick_Amersfoort

Fut gaat er wel steeds meer uit. Ben bang dat de energie nu wel zo'n beetje opgeslokt is. Wat er overblijft zijn restanten van MCSen en dat willen we natuurlijk niet... Helaas! Juni/juli betere kansen in dat opzicht!

mcnicos

Hmm...zitten nu al geruime tijd in de donker rode poeier hier in het oosten maar het is nog kurk droog met een zacht briesje...jammer

Pascal Soomers

Complex daarachter zal ook vast gaan uitsterven, al activeert het wel nu.





100 posts. Yay
When a supercell arrives, you must be prepared.

Gerard1995

hmmm, activiteit neemt laatste 30 minuten flink af....... :(
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Powered by EzPortal