Le GraphicNizor

Topic gezien door 1857 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, za 25 feb 2012 - 18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Voor die wat me kennen ik ben Graphicnizor ook bekend van O-O. (Of berucht het is maar net wat je wilt :P)
Mijn naam is Mike, 31 jaar wonend in Zwolle en chase dit seizoen voor het 5e jaar in Nederland.
Ik heb een team samengesteld en daar chase ik nu ook voor de 3e keer mee. We hebben verschillende namen gedragen zoals Team GoT, en extreemweather.
Bij die laatste waren de belgen het niet zo mee eens dus zowel de website als naam veranderd in Team X-treme Oftewel team X.
Langzamerhand begin ik samen te werken in gelijke interesses met Severeweather. want die mensen zijn gewoon relax en dat hoort nou eenmaal bij stormchasen.
Het doen voor de kick, het gevaar en de unieke beelden die het kan opleveren.
Ons team is 3 man breed, komt een vierde en laatste bij. En ik hoop dat voor mij maar ook alle stormchasers in nederland een succesvol 2012 word.

Mensen die een website hebben, laat het gerust even weten want ik maak daar apparte kopjes voor. meteologisch en stormchasers gewijs dan.
Het allerleukste wat ik hier zie is dat ik eindelijk de kans heb oud gebruikers van O-O weer eens te spreken!

Wil je meer weten, zou zeggen zoek me op! zo moeilijk is het niet!

MvG
Graphicnizor



Johann

Hallo Mike (Graphicnizor), ook jij welkom op Meteo-Service. We hopen dat je een fijne en leerzame tijd zult hebben.

Wouter Pringels


Sven

Ha die graphic, ook de weg naar hier gevonden! hehe, welkom jongen!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Graphicnizor

Dat was niet zo moeilijk! :P heb ook fans kerel! hahaha nee even serieus ik vind het wel fijn, al die tijd is me dat gewoon ontnomen dus vandaar!

Tyshane

Ha welkom again, maar dan anders! :P

Sven

Citaat van: Graphicnizor op zo 26 feb 2012 - 14:23
Dat was niet zo moeilijk! :P heb ook fans kerel! hahaha nee even serieus ik vind het wel fijn, al die tijd is me dat gewoon ontnomen dus vandaar!

Aah verleden lekker laten rusten, mooi nieuw begin voor iedereen hier :) gaan we hier allemaal een leuke tijd tegemoet! Op naar seizoen 2012 :D
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal