Marcel32=>Marcel1976

Topic gezien door 2455 bezoekers
Gestart door Marcel1976, wo 28 mrt 2012 - 00:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel1976

Hoi beste mensen, 
Velen zullen me wellicht wel kennen als "Marcel32"  van O-O. Heb inmiddels de weg naar hier gevonden en heb me nick maar enigzins aangepast zodat iedereen kan zien dat ik daadwerkelijk ieder jaar een jaar ouder word. :D
Deze site ziet er leuk uit en ik hoop dat ik me hier de komende maanden ( of jaren ) weer mag vermaken als we extreem weer krijgen.
Alleen die kaarten links vind ik maar niks, want moet nu steeds van links naar rechts scrollen om berichten volledig te kunnen volgen...

Jan van Ooijen

Welkom op Meteo-service Marcel, ik denk dat als je deze link pakt het enorm veel zal schelen ;) http://forum.meteo-service.nl/index.php
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Thnx Jan!
Dit ziet er indd al beter uit. Maar als ik dan opnieuw inlog de volgende keer?

Jan van Ooijen

Citaat van: Marcel1976 op wo 28 mrt 2012 - 00:15
Thnx Jan!
Dit ziet er indd al beter uit. Maar als ik dan opnieuw inlog de volgende keer?

Voorlopig even via deze link naar de site gaan, beste is even in je favorieten zetten. Frontpage wordt aangepakt en zal dit niet meer voor gaan komen. Alles is een beetje te snel gegaan en ik heb hoge prio aan het forum gegeven, daarna chat en dan site
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 28 mrt 2012 - 00:16
Voorlopig even via deze link naar de site gaan, beste is even in je favorieten zetten. Frontpage wordt aangepakt en zal dit niet meer voor gaan komen. Alles is een beetje te snel gegaan en ik heb hoge prio aan het forum gegeven, daarna chat en dan site

Dank je, komt vast wel goed!

zorba

Heeey die Marcel! Leuk je hier te zien! Veel plezier gewenst de komende jaren :p. Maar dat gaat wel lukken denk ;-)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Marcel1976

Citaat van: zorba op wo 28 mrt 2012 - 00:21
Heeey die Marcel! Leuk je hier te zien! Veel plezier gewenst de komende jaren :p. Maar dat gaat wel lukken denk ;-)
Heey Zorba, thnx! Gaat echt wel lukken denk ik!
Op naar een goed onweerseizoen he!! ;)

GekkeLeo


Wilfred Janssen

Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

Pascal Soomers

Welkom op het forum Marcel!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Tyshane

Hoi Marcel, leuk dat je er ook weer bij bent! :)

Sven

Welkom op Meteo-service Marcel :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

alaind86

Hey Marcel,
Welkom op deze site en veel plezier!
Is inderdaad hopen op een goed onweersseizoen dit jaar op de Boesj haha  ;D

Groetjes Alain.d

Stephanie

Welkom, leuk dat je ook hier te vinden bent :)

Wouter Pringels


Powered by EzPortal