Onweerskansen 1 t/m 6 juni

Topic gezien door 31623 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 31 mei 2016 - 19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Citaat van: dondertje127 op za 04 jun 2016 - 19:53
Of het nou te vroeg uitsterft of ons haalt, een ding is wel zeker:

Het ontploft daar nu boven Duitsland en trekt nogal snel richting Westelijk Duitsland en Nederland. Zowel dat grote complex verder in Duitsland als vlak bij de Nederlands-Duitse grens.

Gaat er nog iemand chasen in onze buurt, mocht het iet dreigen te worden? Ik zou graag meegaan vanuit Velp (benzine kosten meebetalend).
Hij activeert nog ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Ik zag het inderdaad. Wat een ongelooflijke toestand :)

Bacci

Yo die lightning sites werken niet meer bij mij?

ron12

Citaat van: Bacci op za 04 jun 2016 - 20:14
Yo die lightning sites werken niet meer bij mij?
Kan het vele onweer niet aan ;) :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Martijn1978


dondertje127


ron12

Citaat van: dondertje127 op za 04 jun 2016 - 20:36
Lightningmaps helaas nog steeds niet.
Bui boven Duitsland lost op, over en uit voor onze regio  :( geen onweer gehad vandaag in Nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

boxer

Hopelijk houdt dat treintje het nog ff vol en krijgen we over een uurtje ook nog wat :D

Martijn1978

Citaat van: dondertje127 op za 04 jun 2016 - 20:36
Lightningmaps helaas nog steeds niet.

Hier wel.
Browser of pc misschien even opnieuw starten.

dondertje127

Jammer voor onze streken. Maar ik heb vannacht na 00.00 uur  (vandaag) nog weerlicht gezien in het Zuiden. Die buien boven Zuid Limburg :)
Ik blijf m meestal opletten of er nog íets te zien valt. Heb jij het ook gezien Ron12?

ron12

Citaat van: dondertje127 op za 04 jun 2016 - 20:44
Jammer voor onze streken. Maar ik heb vannacht na 00.00 uur  (vandaag) nog weerlicht gezien in het Zuiden. Die buien boven Zuid Limburg :)
Ik blijf m meestal opletten of er nog íets te zien valt. Heb jij het ook gezien Ron12?
Ook gezien, maar geen donder gehoord, dus geen onweersdag helaas
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

hesselsjoerd

Ben de prachtige onweersbuien in het midden van het land aan het timelapsen in friesland! Wat een prachtige buien  :o

vossejongk


ron12

Weer is gek geworden in Europa, gewoon naar beneden, gewoon bizarhttp://twitter.com/KeraunosObs  ::) vooral die Moskou ::)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

District

de bui boven zwolle gezien vanuit heerenveen

VincentKuipers

Amersfoort (Vathorst) rond 20:30. Nu flinke buien.

vossejongk


District


ron12

EFFE OFTOPIC, Aan de andere kant van de wereld live op tv, lachen
  :-[
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jornonweer

Wat een onweer hier in Belgisch Limburg de laatste week.. elke dag meerdere onweersbuien gehad. 2 x met shelf, zalig!  8)
Danger is real, fear is a choice.

Powered by EzPortal