Onweerskansen 30 en 31 augustus

Topic gezien door 109322 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 aug 2015 - 10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Giso84

Richting de kust kan ik donkere luchten zien, momenteel windstil en het is nu nog benauwder en warmer.
Komop met de regen en vooral het Onweer :D
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

karst

dordrecht nu de eerste regendruppels , lucht wordt donker maar is egaal grijs

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

boxer

Citaat van: cekstuffertz op ma 31 aug 2015 - 15:24
Dus NOS toch mis met de voorspelling randstad, misschien nog net Utrecht... Lijkt alsof hij richting flevoland gaat...

Hooop toch wel dat ie net iets noord van Utrecht mee pakt. Zou mooi zijn

winter67

Die supercel lijkt op dit moment te krimpen. :(

NitroGenetics

http://www.hzs.be/webcam/

live webcam antwerpen die bui zal eroverheen gaan dus ben benieuwd!

MarkGoedhart

Hoe is het mogelijk. Hele dag lees je waarschuwingen voor de Randstad :-)

Stephanie

Volgens mij zit ik hier goed 8)

heijplater

Jammer... kakt volledig in allemaal.

Caps


Mrkos


PatrickM

Al dagen achter elkaar had het westen de beste kansen, vooralsnog slappe hap.  ::)

TomvanHal

Jeetje ging snel net in Boom (BE)

karst

volgens Frank Deboosere krijgt Antwerpen nu de volle laag

Energizer85

Behalve die mega bui, is de rest inderdaad nog maar lafjes....

Armand

Die code oranje zal wel bestemd zijn voor Noord-Limburg, of er moet nog meer ontstaan?

ron12

Zwaar onweer in Gelderland verwacht, windstoten tot 100 kilometer, en hagel. Buienzijn zwaarder dan die gisteren Ze trekken zuidwest over de hele provincie bron radio Gelderland :o :o
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Unknown-user1778

ik voel weer een onbenutte 30tiger aankomen voor Limburg. Ik weet niet wat het is dit jaar maar het is nog nooit zo warm geweest voor mijn gevoel maar enkel pas 2 onweersdagen mogen tekenen waarvan beide niet veel meer was dan een zwak pulsestormpje..
Om een of andere reden heeft het er de neiging van om telkens aan de zeekust te gaan onweren en verdikkeme weinig over land dit jaar. Dat terwijl het toch ook vaak in Frankrijk gewoon snikheet is geweest.. jammer  :'(

LeMisérable

Citaat van: dennis089 op ma 31 aug 2015 - 15:57
ik voel weer een onbenutte 30tiger aankomen voor Limburg. Ik weet niet wat het is dit jaar maar het is nog nooit zo warm geweest voor mijn gevoel maar enkel pas 2 onweersdagen mogen tekenen waarvan beide niet veel meer was dan een zwak pulsestormpje..
Om een of andere reden heeft het er de neiging van om telkens aan de zeekust te gaan onweren en verdikkeme weinig over land dit jaar. Dat terwijl het toch ook vaak in Frankrijk gewoon snikheet is geweest.. jammer  :'(

Wij hebben hier aan de westkust amper noemenswaardig onweer gehad. Gisteren was serieus het zwaarste wat we hier hebben gehad dit jaar, en het zwaartepunt lag letterlijk 10km van ons vandaan.
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

Energizer85

Volgens mij ontstaat hier boven mijn hoofd iets in het front. ineens bizar donkere lucht en ik zie activatie op de neerslagradar.... zou leuk zijn

Powered by EzPortal