Onweerskansen 30 en 31 augustus

Topic gezien door 108039 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 aug 2015 - 10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sjorske

Ik wil me graag ook even uitspreken over het geklaag hier op het forum. Het weer is het weer en dat kun je toch niet veranderen. Op iedere pagina staan wel twee berichten waarin mensen aan het klagen zijn. Ik krijg niks/wat een klote jaar. Na 1 keer weten we het ook wel. Het mooie informatieve aspect van het forum gaat zo verloren.

jornonweer

Citaat van: Martijn1978 op ma 31 aug 2015 - 19:46
Amen
is natuurlijk makkelijk praten als je zelf 1x in het jaar een behoorlijke onweersbui over je hebt gehad.. hier 0,0 dit jaar.. zo warm en heet hier geweest.. geen onweer. Triestig. Ach dan maar op naar de herfst, hopelijk nog eens een uitzonderlijke herfststorm
Danger is real, fear is a choice.

Mrkos

Klagen is menselijk, mensen.  ;) En mensen zitten hier om een reden toch? Ze houden van onweer en ze vinden het mooi om te zien! Nou dan lijkt het me logisch dat deze mensen ook elk jaar onweer willen zien. Helaas weet je het nooit hier in NL en heb je dus ook nooit garantie tot onweer. Maar dat mensen klagen, omdat ze niks hebben gezien snap ik wel, des te duidelijk is hun liefde voor onweer toch?  ;)

dennis089

misschien 'klagen' mensen hier ook wel omdat ze graag hun gevoelens en emoties met gelijkgezinden willen delen. het hoeft niet per definitie iets slechts te zijn. Lees gewoon de dingen die je interesseren, en lees over de rest heen.
je moet elkaar niet teveel op willen leggen wat je wel en niet mag en moet gaan schrijven want dat werkt een community ook alleen maar tegen en voelen de bezoekers niet dat ze zichzelf mogen zijn en zich mogen uiten.

forum is goed zoals het is, met alles erop en eraan. klaar  :)

Zynex

Heerlijk die frisse wind in mijn kamer :) Wat was het goor vanmiddag.

dondertje127

Citaat van: dennis089 op ma 31 aug 2015 - 20:09
misschien 'klagen' mensen hier ook wel omdat ze graag hun gevoelens en emoties met gelijkgezinden willen delen. het hoeft niet per definitie iets slechts te zijn. Lees gewoon de dingen die je interesseren, en lees over de rest heen.
je moet elkaar niet teveel op willen leggen wat je wel en niet mag en moet gaan schrijven want dat werkt een community ook alleen maar tegen en voelen de bezoekers niet dat ze zichzelf mogen zijn en zich mogen uiten.

forum is goed zoals het is, met alles erop en eraan. klaar  :)

Denk dat dat het is. Helemaal mee eens.

Los hiervan, de herfstkleuren nemen direct al vorm hier in de lucht. Bij het onweer en nu nog erger kleurt de alles koperachtig hier. Het is bewolkt en het regent wat. Het is een herfstachtig gezicht.

Ook wat mij betreft, kom maar hoor met dat herfst discussietopic. De zomer is voorbij. Sterker nog, ik vind dat topic zelfs te laat. Vorige keer zaten we geloof ik al midden in de zomer met een winteropmaak tussendoor dus vind dat het herfsttopic nu wel mag? Hopelijk komt hij snel.

Marco uit Hangar 5

Die bui boven inmiddels Noordwest Duistland is echt heel extreem hoor, 450 inslagen per minuut . in zo'n klein gebied! Man, wat moet het daar tekeer gaan! Iemand daar in de buurt, die er wat meer over kan zeggen?

Cuxhaven ligt op ramkoers.. dus even een webcam gezocht daar:

http://cuxhaven-webcam.de/
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Mrkos

Hoort dat muziekje en meeuwen bij die cam?  :o 8) ???

Energizer85

Mijn moto, geniet van het weer zoals het is... dan zie je ook de kleine (mooie dingen) En geniet je bijvoorbeeld ook van een bui die langstrekt...  ;)

pietjelol

Rond een uur of kwart voor 5 een hoosbui gehad. In halfuurtje tijd dik 30mm. En daarnaast ook nog een behoorlijke felle flitsen. Nadeel van al dat regen straten stonden blank (10/15 cm). Weinig meegemaakt hier. Dit was een beste tijd terug dat ik dit heb meegemaakt.
Trouwens vanmorgen ook meerdere onweersbuien gehad.

matroesjka-world

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op ma 31 aug 2015 - 20:28
Die bui boven inmiddels Noordwest Duistland is echt heel extreem hoor, 450 inslagen per minuut . in zo'n klein gebied! Man, wat moet het daar tekeer gaan! Iemand daar in de buurt, die er wat meer over kan zeggen?

Cuxhaven ligt op ramkoers.. dus even een webcam gezocht daar:

http://cuxhaven-webcam.de/


Prachtig om te zien zo via de webcam !!!   8) 8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

winter67

In zuid Frankrijk zijn pas leuke buien

dennis089

hahahahahahahaha echt geweldig die webcam! iedereen klikken! dat liedje hahaha en die meeuwen voor het begon  ;D :o 8) BEST webcam ever!

Mennings

Zuid Frankrijk idd leuk ja..  Zit zelf nu half uurtje voor Montpelier met de vrachtwagen en uitzicht Is al mooi.. 
Didam Gld

ron12

Citaat van: dennis089 op ma 31 aug 2015 - 21:47
hahahahahahahaha echt geweldig die webcam! iedereen klikken! dat liedje hahaha en die meeuwen voor het begon  ;D :o 8) BEST webcam ever!
Wou dat ik maar Duitser was, alle tage im jahre gewitter  8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op ma 31 aug 2015 - 20:28
Die bui boven inmiddels Noordwest Duistland is echt heel extreem hoor, 450 inslagen per minuut . in zo'n klein gebied! Man, wat moet het daar tekeer gaan! Iemand daar in de buurt, die er wat meer over kan zeggen?

Cuxhaven ligt op ramkoers.. dus even een webcam gezocht daar:

http://cuxhaven-webcam.de/
http://wetteronline.de/wetter-videos/2011-12-20-pr klik op wetterticker links
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Nou, zit toch aardig wat onweer op de Frans-Belgische grens. Misschien onverwachte (onweers)buien voor Limburg en de Oostgrens? Tot nu toe wijkt het complex niet ernstig af naar het Oosten wat de trekrichting betreft. Het is stiekem een beetje hoop, waarschijnlijk tegen beter weten in.

Powered by EzPortal