VIDEO: Top 10 van bliksems uit 2014

Topic gezien door 1481 bezoekers
Gestart door studio dewolf, di 27 jan 2015 - 19:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

studio dewolf

Zoals elke jaar maak ik een video over top 10 van de bliksems uit 2014. Er zijn nieuwe intro en logo  :D Wat vinden jullie van mijn nieuwe intro en logo? https://www.youtube.com/watch?v=-Z2R9MP2JgM&list=UUomcH77TKIXLjiQv-vmt-kw

Weerfreak 1337

Leuke top 10!  :D Je hebt aardig wat mooie schichten kunnen vastleggen.

Misschien één tip voor de volgende keer: monteer de bijbehorende donders eraan vast in plaats van alleen de bliksem te laten zien. :) Dat maakt het toch wel af vind ik persoonlijk. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Giso84

Fijne selectie, met geluid zou deze het helemaal afmaken al is je "gejuich" bij nummer 1 wel vermakelijk.
Intro vind ik kwa geluid iets te hard. De countdown fragmenten had ik anders gedaan, iets met foto's van onweer of alleen dreigende luchten.

Ben benieuwd naar je volgende creatie  :D
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Mrkos

Intro is nice hoor  ;D Maar inderdaad, de donders horen er wel bij, dat maakt het af ;)

studio dewolf

Donders bijzetten tijdens de vertoning van de bliksemfoto's? Mmh, goede idee! Ik zal het onthouden voor top 10 bliksems uit 2015  ;) Voor de intro, het geluid is inderdaad hard want het is echte geluid van de tornado zelf  ;D Bedankt voor jullie reacties  :D

Powered by EzPortal