Nominatie hulp van het jaar, stemmen als je wilt!

Topic gezien door 3909 bezoekers
Gestart door Mike25, di 21 okt 2014 - 15:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Het probleem is denk ik dat er weinig mensen kijken naar het Koffiehoekje-board  ;)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Mike25

Dat idee heb ik ook maar ik mag het niet zomaar overal plaatsen wat logisch is natuurlijk :) mog je een suggestie hebben hoor ik het graag :)

Marlieke

Het moest zo zijn denk ik. Ik dacht laat ik weer eens een kijkje nemen hier. En dan kom ik dit tegen. Ik ga zeker zo mijn stem geven. Sinds maart dit jaar doe ik vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis en ik zie dat ook vrijwilligers erg hard nodig zijn voor net dat beetje extra aandacht waarvoor de verpleegkundigen gewoon simpelweg geen tijd hebben. Ik ben dan ook erg blij dat ik daar vrijwilliger kan zijn.

Offtopic:

De reden dat ik hier nog maar weinig kom is er 1 van persoonlijke aard. Onze dochter is momenteel erg onhandelbaar (5 jaar en dan al brutaal, grote mond en totaal niet, echt nooit, luisteren/gehoorzamen) en daar steek ik erg veel energie in. Want ik wil graag dat ze een persoon word waar (bijna) iedereen later graag mee om wil gaan. Dat ze een mooie en goede plek krijgt in de maatschappij. Dat ze daardoor ook bovenal gelukkig is.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Mike25

Sorry dat ik nu pas reageer, het lukte even niet eerder. Marlieke, ook nog bedankt voor de stem.

Het stemmen is afgelopen en mijn vrouw is trots met haar 58 behaalde stemmen ook al is dat niet de top tien :). Ze wil jullie allemaal bedanken voor de steun en stem! :D

En namens mij ook natuurlijk en bedankt dat het op deze manier hier heeft mogen staan uiteraard  ;)

Powered by EzPortal