Stel je toch eens voor...

Topic gezien door 3196 bezoekers
Gestart door dondertje127, di 24 apr 2012 - 21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dondertje127

Dat heb ik bij dezen gedaan. Ik ben dondertje127 (de meesten zullen me nog kennen als Wolkje7, in de chat als Donderwolk welke ik in de nieuwe chat blijf behouden) en ben meegekomen vanuit het eerdere vaste stekkie waar Jan ook vertoefde, aangezien ik het zo erg gewend was aan Jan z'n berichten/updates. Ik snap dan wel van cijfertjes, vele afkortingen en de meeste grafieken niets, maar dat is meer een persoonlijkheidje, daar ben ik gewoon niet zo'n held in. Door veel radar's te volgen en wat pluimen te vergelijken, met de "live" binnenkomende info, kun je altijd wel een bepaalde lijn trekken. Wat dat betreft vraag ik het soms nog wel eens na wat dat in duidelijke taal betekent, dat heb ik soms even nodig.
Wat m'n nieuwe naam betreft: Ik vond Wolkje7 zo hetzelfde, wou wat anders.

Over mij nog even kort voor degenen die me nog niet kennen; Ik ben 33 jaar en woon in Arnhem-De Laar. Heb 10 jaar gewerkt als vrijwilliger in een dierenasiel, maar daar ben ik sinds juni vorig jaar mee gestopt. Ben nu met dagbesteding bezig (muziek, fotografie) om daar iets te gaan doen.
Ook ben ik een jongen met een lichte vorm in het autistisch spectrum, ik kan daardoor soms dingen iets anders begrijpen dan dat er bedoeld wordt. Dit vertel ik om eventuele ruzie's of misverstanden te vermijden. Ik ben wel iemand die durft te vragen, maar tegelijk wel eens bang dat ik overvloedig dingen vraag.

Voor de rest hou ik van weer, muziek en natuurlijk lol in de chat op z'n tijd. Het meest ben ik, wat het weer betreft, gefascineerd door (liefst langdurige) hitte met af en toe een korte periode van koeler weer tussendoor na stevig zomer-onweer, en zwoele nachten.
Tegenstrijdig met het lievelingsweer van Jan :P maar hopelijk ben ik daardoor niet minder welkom :D (of moest dat een raadsel blijven?) :P

Bij deze heet ik ook alle andere bekenden en onbekenden welkom, want anders wordt het nu al weer een lange rij afgaan :)
En wil trouwens de mensen bedanken die me (ons) van deze nieuwe site op de hoogte hebben gesteld.

Hoop op een fijne tijd, het zal even wennen zijn.

MVG.


Jan van Ooijen

Namens de gehele crew heten we je welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Tyshane

Hoi, welkom! Leuk dat je er ook weer bij bent!

Roald

Welkom hiero! "pdd-nos" toevallig?

ThaGhostNL

Welkom op Meteo-service, veel plezier op ons forum en chat.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Oxize

Welkom dondertje! Nog 1 van de oude garde terug :)
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

dondertje127

Bij deze wil ik melden dat ik per 30 oktober 2014 ben verhuisd van Arnhem de Laar Oost naar het Gelderse Velp. Waarnemingen van sneeuw en onweer komen met ingang van 31 oktober 2014 vanuit Velp. Dit in verband met een verhuizing die niet langer dan een jaar zal duren, in afwachting van m'n definitieve nieuwe woonplek in 2015.

In november is de overgangsmaand met huur opzegtermijn, en het kan nog zijn dat e rmeldingen vanuit de Laar Oost komen als ik toevallig nog aanwezig ben, maar aangezien ik nu in Velp woon in een tussenwoning zullen de meeste meldingen nu vanuit Velp komen.
Vanaf December is het alleen nog maar uit Velp.

Dit wilde ik even mededelen.

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0


Powered by EzPortal