Ex-leden van onweer-online...

Topic gezien door 3197 bezoekers
Gestart door Linnaea, do 21 aug 2014 - 12:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linnaea

Is er iemand die goed is met computers en op één of andere manier nog in het cache-geheugen van onweer-online.nl kan komen? Ik ben al dagen aan het proberen maar gewoon via google lukt het me niet, misschien weet iemand nog iets of kan iemand er op een andere manier komen? Ik had namelijk een aantal bliksemfoto's die na het crashen van mijn laptop alleen nog maar daar op het forum stonden, en die ben ik nu dus kwijt. Baal er behoorlijk van en zou ze graag terugwillen als dat op één of andere manier mogelijk is...
Locatie: Spijkenisse (Z-H)
Van panische angst voor onweer, naar passie.

Jan van Ooijen

Spijtig dat ze zo zijn omgegaan met hun leden. Dit verdiend dus werkelijk geen schoonheidsprijs. Dit zal ook bij ons niet gaan voorkomen. Zou je mij via privebericht  je account naam door kunnen geven en de titel van het topic (indien je die nog weet) plus de datum?
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MarkB

Ik denk dat je ze dan definitief kwijt bent want alles zal wel verwijderd zijn. Voor de volgende keer misschien slim om op een usb-stick te zetten of in de cloud.
Onweersdagen Nijkerk 2013: 12 | Conclusie: Slecht jaar
Onweersdagen Nijkerk 2014: 20

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Linnaea op do 21 aug 2014 - 12:16
Is er iemand die goed is met computers en op één of andere manier nog in het cache-geheugen van onweer-online.nl kan komen? Ik ben al dagen aan het proberen maar gewoon via google lukt het me niet, misschien weet iemand nog iets of kan iemand er op een andere manier komen? Ik had namelijk een aantal bliksemfoto's die na het crashen van mijn laptop alleen nog maar daar op het forum stonden, en die ben ik nu dus kwijt. Baal er behoorlijk van en zou ze graag terugwillen als dat op één of andere manier mogelijk is...
google op je gebruiksnaam van o-o misschien vindt je wel wat, je kunt er meer uit halen,ook al zijn de site offline.succes
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Linnaea

Citaat van: ron12 op do 21 aug 2014 - 13:03
google op je gebruiksnaam van o-o misschien vindt je wel wat, je kunt er meer uit halen,ook al zijn de site offline.succes

Dat doe ik dus al een paar dagen, en ik kom ook een hoop foto's tegen, maar niet die bliksemfoto's die ik zoek helaas.
Locatie: Spijkenisse (Z-H)
Van panische angst voor onweer, naar passie.

Linnaea

Citaat van: Jan van Ooijen op do 21 aug 2014 - 12:23
Spijtig dat ze zo zijn omgegaan met hun leden. Dit verdiend dus werkelijk geen schoonheidsprijs. Dit zal ook bij ons niet gaan voorkomen. Zou je mij via privebericht  je account naam door kunnen geven en de titel van het topic (indien je die nog weet) plus de datum?

Ik heb je een bericht gestuurd!
Locatie: Spijkenisse (Z-H)
Van panische angst voor onweer, naar passie.

Tyshane


4seasons

Citaat van: Tyshane op do 21 aug 2014 - 15:13
Misschien kan je met Waybackmachine nog wat vinden;
http://web.archive.org/web/20140721131609/http://www.onweer-online.nl/

Had al via PB aan Linnea bericht gestuurd.
Maar je ziet alleen de overzicht van laatste forumberichten, je kan niet doorlinken.



Dit is de laatste van meteoservice:
https://web.archive.org/web/20140702163838/http://www.meteo-service.nl/

Linnaea

Ik heb ze terug! Ik bleek ze ook op Facebook te hebben staan, dus ik ben blij! :D
Locatie: Spijkenisse (Z-H)
Van panische angst voor onweer, naar passie.

Scully

Ik lees net op Fb dat er een doorstart wordt gemaakt binnenkort door weer-online,

Linnaea

Wie heeft mijn titel veranderd? Vind ik niet zo leuk, nu lijkt het net of ik dit geschreven heb als titel...
Locatie: Spijkenisse (Z-H)
Van panische angst voor onweer, naar passie.

Jan van Ooijen

Citaat van: Scully op do 21 aug 2014 - 21:59
Ik lees net op Fb dat er een doorstart wordt gemaakt binnenkort door weer-online,

Wij gaan ze hier geen podium geven na wat ze de leden hebben geflikt..... Dit is een voorsteltopic....
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Scully

Citaat van: Jan van Ooijen op do 21 aug 2014 - 22:23
Wij gaan ze hier geen podium geven na wat ze de leden hebben geflikt..... Dit is een voorsteltopic....

Dit gedrag zegt meer over jullie dan over weer online. Ik heb ook in een eigen topic al gezegd sta hier boven en ga niet zelf censureren. Als je je zelf beter vind dan een ander, hoef je je niet tot dit niveau te verlagen namelijk.

Mensen maken keuzes, stoppen met een forum is daar 1 van. Het starten van jullie met dit forum is een andere keuze. Ik ben zelf beheerder geweest en weet hoeveel kift en nijd er is in forum land. Maar zie het zo, in de ene kroeg voel je je ook meer thuis dan de andere, maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand die zich er niet thuis voelt geen andere mag starten. Wat er ook aan vooraf is gegaan.

Ik ben hier naar toe gekomen omdat de lay-out mij beter beviel en ik de visie/uitleg van bepaalde mensen mistte. Mijn keuze, maar dat maakt O-o niet minder. En het geeft jullie nog niet het recht topic titels en teksten te veranderen in iets waar de schrijver zelf niet achter staat.

Jan van Ooijen

Laatste wat er over gezegd wordt: http://www.meteo-service.nl/index.php?topic=24.0

Dit is een voorstel topic van een persoon en die hoeft niet omzeep geholpen te worden door een nutteloze discussie
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal