Wat is een goede weer-app

Topic gezien door 1722 bezoekers
Gestart door Scully, di 19 aug 2014 - 08:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scully

Ik maakte nog al veel gebruik van de weer-app van Site waar je niet wil komen, maar tot mijn verbazing wordt die dus ook niet meer bijgehouden. Wie weet er een goede?

Scully

Sinds wanneer is het toegestaan om teksten te veranderen hier >:(. Beetje kinderachtig om dat te doen! Als je je zelf zo goed vind sta je er boven en verlaag je je niet tot dit soort praktijken. Ik had het over de app van onweer online namelijk en niet over de Site waar je niet wil komen.
Als je je zelf dan zo veel beter vindt, geef dan goed advies. Want hier zit ik niet op te wachten!!!

Jan van Ooijen

Citaat van: Scully op di 19 aug 2014 - 08:59
Sinds wanneer is het toegestaan om teksten te veranderen hier >:(. Beetje kinderachtig om dat te doen!  Ik had het over de app van onweer online. Dat jullie dit niet waarderen jammer dan, maar geef dan tenminste advies voor wel een goede.

Wij veranderen geen teksten, helaas hebben ze in het verleden ons ook gecensureerd dus waren wij ook genoodzaakt om dat te doen. Wat betreft die app.... wij willen niet zo'n app waarbij niets van ons zelf bijzit. Als ik alles goed heb gehoord zijn we achter de schermen bezig met een eigen app met eigen data. Tot die tijd raad ik je Buienalarm aan.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Scully

Fijn omdat te horen dat jullie met een eigen app bezig zijn. Ik wacht daar dan maar op.

Maar censureren als ik niks kwaads zeg is beneden pijl vind ik. Want het enige wat ik zeg, is dat ik iets constateer, en daardoor opzoek ben naar wat anders. Of jullie daar dan gecensureerd werden, daar hoor je dan boven te staan, als je je jezelf een kwalitatief hoogstaand forum/site vindt.  Anders verlaag je je tot een niveau van oog om oog tand om tand.

Jan van Ooijen

Citaat van: Scully op di 19 aug 2014 - 09:17
Fijn omdat te horen dat jullie met een eigen app bezig zijn. Ik wacht daar dan maar op.

Maar censureren als ik niks kwaads zeg is beneden pijl vind ik. Want het enige wat ik zeg, is dat ik iets constateer, en daardoor opzoek ben naar wat anders. Of jullie daar dan gecensureerd werden, daar hoor je dan boven te staan, als je je jezelf een kwalitatief hoogstaand forum/site vindt.  Anders verlaag je je tot een niveau van oog om oog tand om tand.

Nu het er niet meer toe doet is die regel ook verdwenen uit de lijst...
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tyshane

Ik vind persoonlijk 'Weer & Zo' wel een handige app, daar kan je op verschillende tabbladen van alles te weten komen over het huidige en te verwachte weer. Handig om even snel wat zaken na te lopen.  ;)

MaryP

"Het weer in Nederland" vind ik wel een goede app.(Android)

Powered by EzPortal