Een paar vragen over de website

Topic gezien door 1228 bezoekers
Gestart door extremeweather, ma 18 aug 2014 - 22:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

extremeweather

Ik heb een paar vragen over de website.

Kan je op de site oa. de actuele Cape waarden en lifted index zien? (bij O-O heette dat onweer incides)

Heeft de website een app of werkt de website met Tapatalk?

Weerfreak 1337

Beste Reed Timmer,

Dergelijke actuele indices worden voor een groot deel bepaald door middel van temperatuur en vochtigheid. Dit geeft slechts een bedrog van de werkelijkheid weer.
Zo heb ik eens zwaar onweer gehad, terwijl Hoek van Holland 0 cape had en +15 lifted volgens die kaarten/indices, door een zeewindje. Of terwijl, belachelijk en niet de werkelijkheid. ;) :)

Ik hoop je hiermee geïnformeerd te hebben.

Groeten, Tim

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

ThaGhostNL

We hebben op dit moment geen app, wel zijn we bezig om te kijken welke optie het beste is om de site een Responsive layout of een compleet nieuwe mobile-layout te geven, voor mobiel en tablet gebruik.
Tapatalk staat wel op ons lijstje en daar wordt op dit moment mee getest. De test resultaten zijn helaas niet erg hoopgevend voor SMF.

Citaat van: Reed Timmer op ma 18 aug 2014 - 22:24
Ik heb een paar vragen over de website.

Kan je op de site oa. de actuele Cape waarden en lifted index zien? (bij O-O heette dat onweer incides)

Heeft de website een app of werkt de website met Tapatalk?
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.


Powered by EzPortal