Overloper ;-)

Topic gezien door 1507 bezoekers
Gestart door Jan-Emmen, ma 18 aug 2014 - 21:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan-Emmen

Na jaren lang lid geweest te zijn van O-O en het onaangekondigd beƫindigen van dat forum/ site/ facebook enz. de overstap gemaakt naar een forum wat hopelijk dezelfde gezeligheid, deskundigheid en informatieve karakter heeft.

Volgens mij is Jan van O. de eigenaar van dit forum en deze was vroeger ook beheerder (volgens mij) van het O-O forum.
Dus daar zal het niet aan liggen. Zijn deskundigheid, inzet en betrokkenheid heeft ertoe geleid dat dit forum is opgericht.
Samen met een nieuw team heeft hij in mijn ogen een mooier forum neergezet op het internet, nu nog uitpluizen wat er allemaal te vinden is.
Raar eigenlijk dat ik dit forum nog niet eerder bezocht heb om mijn kennis te vergaren.

Ik hoop dat dit forum een langer leven gaat leiden dan het O-O forum en wens allen veel succes.
Mijn bijdragen zullen niet groot zijn, ik ben hier voornamelijk om te zien wat het weer gaat doen.

Volgens mij loopt het hier ook al aardig storm met nieuwe aanmeldingen. Als iedereen een eigen topic gaat openen dan verwacht ik zo'n 1200 topics in de komende weken met voorstel-rondjes. Is het misschien handiger om een topic te maken waarin iedereen zich even kort kan voorstellen?  (vraag aan mods)

Ik zie trouwens dat ik me nog niet echt voorgesteld heb. :-D
Jan uit Emmen, ben 52 jr oud en vrij gezellig.


Shadow112

Welkom, met de kennis en gezelligheid gaat het hier wel lukken. :)

Johann

Welkom Jan-Emmen bij MS
Inderdaad vreemd dat je "ons" niet eerder hebt gevonden  ???
En vwb de deskundigheid zit je hier wel goed, don't worry !

Khim

Welkom en veel plezier hier.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Jan van Ooijen

Welkom naamgenoot, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben op het forum en een leerzame tijd. P.S. Ik ben nooit beheerder of wat dan ook geweest daar, alleen maar een medewerker
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan-Emmen

Dank aan allen.  :)

@Jan
Dan was ik altijd in de verkeerde veronderstelling geweest.   ;)
Maar goed dat je voor jezelf bent begonnen. (duim)

ThaGhostNL

Welkom op Meteo-service, veel plezier op het forum en onze chatbox (die je al gevonden hebt).
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Ramon Oost

Welkom op Meteo-Service!

Tyshane

Ook vanaf hier welkom gewenst!  ;)

Fren

Welkom en veel plezier ;)
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal