Foto verslag 20 mei 2014 – LP supercell en bow echo te Vianen

Topic gezien door 2823 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 24 mei 2014 - 19:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramon Oost

Foto verslag 20 mei 2014 – LP supercell en bow echo te Vianen

Na een dag met in het binnenland op veel plaatsen 25 tot 28 graden ontstonden er in de middag boven land al enkele flinke buien met onweer op de convergentielijn. In de avond zouden er vanuit het zuiden nog pittigere onweersbuien over het land trekken. Helaas had ik mijn auto net maandag 19 mei naar de garage gebracht omdat er iets met de motor was dus chasen kon ik niet. Uiteindelijk bleek ook dat dat helemaal niet nodig was, Vianen kreeg namelijk de volle laag. Lees meer: http://goo.gl/T3sDyg

LP supercell op afstand

Oxize

Mooi verslag ramon. Mooie supercell op de plaat genomen. Nog enige flinke rotatie gezien in de LP?
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Johann

Citaat van: Oxize op za 24 mei 2014 - 22:00
Mooi verslag ramon. Mooie supercell op de plaat genomen. Nog enige flinke rotatie gezien in de LP?

Kan me daar bij aansluiten. Thx voor posting !

Tyshane

Mooi verslag hoor, aanstekelijk om te lezen vanwege je enthousiasme en vastberadenheid. Prachtige platen ook geschoten, waarvan de plaat hier in het topic de terechte teaser is. Heerlijk allemaal!  ;)

MSB

mooi verslag en leuk om te lezen, ik had die nacht nachtdienst in den dolder, en je kon echt alles in de verte horen, heerlijke nacht geweest.
Lang leven de winter

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

mrhanky

Ah dan weet ik meteen wat er die nacht rond 01.00 over Houten trok.


Giso84

wow, pracht foto's !!
Daarbij een leuk stuk om te lezen
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Ramon Oost

Bedankt allemaal!

Edit: @Oxize, Was slecht te zien aangezien het al wat donkerder werd en de afstand vrij groot was tussen mij en de cell.

SniperEye


Powered by EzPortal