Kies je Logo!

Topic gezien door 4846 bezoekers
Gestart door Oxize, zo 18 mei 2014 - 19:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk logo/banner willen jullie het liefst zien op Meteo-Service?

De banner van Oxize
27 (69.2%)
De banner van Graphicnizor
12 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 14

Stemmen gesloten: wo 21 mei 2014 - 19:12

Tyshane

Citaat van: Tha-Ghost op wo 21 mei 2014 - 19:24
We hebben een winnaar! Oxize it is. Deze banner gaat zsm in de topbar worden verwerkt

Hoe zit het eigenlijk met dit project en de implementatie van het nieuwe logo en de banners. Ik keek er erg naar uit maar zie dat het nog niet is gedaan. Gewoon door de drukte of hebben jullie wat anders besloten? Gewoon interesse hoor, maar het is een beetje kaal zo. ;)

Eric

Citaat van: Tyshane op vr 07 nov 2014 - 16:33
Hoe zit het eigenlijk met dit project en de implementatie van het nieuwe logo en de banners. Ik keek er erg naar uit maar zie dat het nog niet is gedaan. Gewoon door de drukte of hebben jullie wat anders besloten? Gewoon interesse hoor, maar het is een beetje kaal zo. ;)
EENS !!

ThaGhostNL

Citaat van: Tyshane
Hoe zit het eigenlijk met dit project en de implementatie van het nieuwe logo en de banners. Ik keek er erg naar uit maar zie dat het nog niet is gedaan. Gewoon door de drukte of hebben jullie wat anders besloten? Gewoon interesse hoor, maar het is een beetje kaal zo. ;)

Citaat van: Eric op vr 07 nov 2014 - 17:14
EENS !!

Erg druk met een paar andere projecten, waardoor ik M-S noodgedwongen op een laag pitje heb moeten zetten, kan weinig beloven, maar ik probeer voor het einde van dit jaar een beetje rust te nemen en tijd vrij te maken om het e.a. op het forum aan te passen.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Tyshane

Citaat van: Tha-Ghost op vr 07 nov 2014 - 23:21
Erg druk met een paar andere projecten, waardoor ik M-S noodgedwongen op een laag pitje heb moeten zetten, kan weinig beloven, maar ik probeer voor het einde van dit jaar een beetje rust te nemen en tijd vrij te maken om het e.a. op het forum aan te passen.

Dank voor je reactie, doe rustig aan, fijn dat je even laat weten wat in ieder geval de reden is. ;)

Oxize

Final aangepast:



- Meer eenheid
- Zachte kleuren
- Weer Elementen verstopt in banner (met dank aan cdtje voor de I :D )
- Tekst aangepast
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Tyshane

Mooi geworden Oxize! Leuk dat de banner ook inmiddels geplaatst is, geeft gelijk een smoel aan de site, top! Ook top dat het een beetje een winters sfeertje geeft zo met het blauw en wit.  8) ;)

Weerfreak 1337

Puik werk Oxize!  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal