Matts z'n fototopic

Topic gezien door 3803 bezoekers
Gestart door vossejongk, ma 12 mei 2014 - 20:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vossejongk

Ik schiet onderweg met m'n vrachtwagen ook geregeld leuke en/of mooie plaatjes dus die ga ik voortaan maar met jullie delen  ;D
edit: ik zie dat ik ze nog wat kleiner moet maken om te passen, jammer, fullHD was zo mooi :)
9 Mei:












Recent:



Wat ouder




Graphicnizor

Een vrachtwagenchauffeur met oog voor tettenwolken!! Altijd goed!! Mooie platen.

hj32

Ik vind foto 5 't mooist! :P ;)

Marcel

Ziet er goed uit, mooie RX8 ook  :D
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Stephanie

Leuke foto's! Mooie auto ook ;)

vossejongk

De auto is mijn trots maar heeft me ook al heel wat hoofdpijn bezorgd qua onderhoud!

Zonsondergang 22-5, opklikken voor groot!








vossejongk

Waren weer mooie luchten vandaag :)

vossejongk

Zoals elk dag vroeg op voor werk, wifi op mobiel aan meteen melding per direct neerslag via buienalarm. Dus radar kijken komt er een vet lijntje op me af, zie ik me daar een mooie shelf buiten :D

Op weg naar werk nog een regenboog ook, en dat om half 6 s'ochtends. Op de foto zie je 'm net boven de weg, maar met het oog was ie veel duidelijker..

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

vossejongk

Vanochtend kwam het water met bakken tegelijk uit de lucht, zeker op de snelweg was het goed oppassen met zeer weinig zicht (soms minder dan 200m! De ruitenwissers hebben iig overuren gedraait :P

Vanavond op de terugweg op de A1 deze jongen nog leuk op de foto kunnen zetten :).

En eind mei heb ik blijkbaar m'n 1e bliksemfoto gemaakt! M'n camera maakte zo'n 10 foto's achter mekaar en ik dacht dat er niks op stond maar blijkbaar toch te snel gegaan en deze gemist :D

vossejongk


vossejongk

Vanochtend kwart voor 6 bij Doesburg


vossejongk

Hier mijn foto's van vorige nacht!
http://imgur.com/a/TIBEx

Ik upload ze op imgur omdat ze dan de volledige kwaliteit behouden, gebruikte app is lightning camera. Geeft niet de beste kwaliteit die deze camera kan bieden, maar wel bijna de enige manier om met een mobieltje bliksem te fotograferen..

vossejongk

Herinnering aan deze zomer :)

Powered by EzPortal