Onweerskansen seizoen 2014

Topic gezien door 199204 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 06 feb 2014 - 14:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PatrickM

Richting het Noord Oosten inderdaad wat weerlicht te zien, en een grote wikke cb kop erboven.

Extremissimorum

Flink wat activiteit boven NH nu en flink wat gerommel te horen!

Caps

Boven het westland nu ook onweer gesignaleerd! aardig gerommel! Eindelijk weer is een keer in het westen nice

riddler

Boven Oostzaan flink gedonder, en 1 beuker hier vlakbij. Flits=Boem. Mooi om de buien echt te zien ontstaan net over de kust.

Weatherboy

Het ging hier net weer helemaal los. Rode kern hier over heen, kortstondige wolkbreuk, windvlagen en onweer, waarvan 1 harde kraker. Zwanenburg zit de laatste weken 1e rang met elke bui, al 3x heeft het dorp onder water gestaan. Top dit :)

Weerfreak 1337

Zo de eerste flitsen en diepe zeedreunen kan ik melden!  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

TaL

Nu wachten tot de Belgische kust mee gaat doen :)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

vlerk

Apart, ik zie hier in Eindhoven weerlicht in de verte maar geen bui in de buurt, weerlicht te zien in het Westen.

Weerfreak 1337

Citaat van: vlerk op ma 11 aug 2014 - 23:02
Apart, ik zie hier in Eindhoven weerlicht in de verte maar geen bui in de buurt, weerlicht te zien in het Westen.

Kenmerk van de glasheldere polaire lucht, veel plezier met de lichtshow! :)
Ondertussen begint de buienlijn zich te vormen tot aan Zeeland, wordt wat zometeen. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jelte

Mooie knallen hier op Terschelling!

Weatherboy

Wat een knallen weer hier, kolere. Deze bui is nog leuker dan de eerste

Johannes96

Wat een onweer ook hier! 1 inslag in het dorp en 7 op <1-3km. Het ging even goed tekeer, het rode trok precies hier over. Opvallend genoeg net voordat het hier was de activiteit er in kwam qua bliksem, later verder ook geen bliksems meer.

Weerfreak 1337

Zo, de nieuwe buien geven de eerste flitsen alweer!  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

ron12

In ons gebied toch mooi het meeste onweer van Europa op dit moment (Nederland/Denemarken) http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

pietjelol

zozo niet verwacht voor vanavond. Alweer 3 onweersbuien overheen geweest en er lijkt nog wel wat meer te komen

david_meyer25

Het gaat zeker flink te keer hier in Krommenie.

pietjelol

flits en gelijk een dikke klap er achter en hele harde diepe dreun

Johannes96

Alweer dikke onweersbuien hier, regent soms echt heeel hard.

Marco uit Hangar 5

Het meeste gaat om Heerhugowaard heen, af en toe wat gerommel en geflits, maar nix spectaculairs of zo.. wel prachtige wolkenluchten toen ik vanavond onderweg naar huis was.. Bij de McDonnalds op Schiphol even een fotootje gemaakt.

Marco Nierop
http://zweef.nl/

Powered by EzPortal