Onweerskansen seizoen 2014

Topic gezien door 199131 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 06 feb 2014 - 14:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsel

Zeer intense cel hier net NE van Rotterdam. Kortdurend zware neerslag met hagel tot rond max 2cm. Trekt ontwikkelend NNW waarts. Indrukwekkend geval.

pietjelol

Citaat van: Marsel op vr 25 apr 2014 - 18:34
Zeer intense cel hier net NE van Rotterdam. Kortdurend zware neerslag met hagel tot rond max 2cm. Trekt ontwikkelend NNW waarts. Indrukwekkend geval.
als het hier is zeker alleen regen denk? (meestal trekt die stomme vissenbak de boel wel kapot)

Weerfreak 1337

HEERLIJK onweer in het Westland, nu nog in de verte, maar gaat niet lang meer duren. Mooie inslagen (CG) te zien en lekkere diepe dreunen!  ;D 8)
Ik ben nu al helemaal tevreden :D

Edit: Lekkere groengele luchten richting het zuidwesten en zuiden :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

dondertje127

Zozo, dat zou het 3e onweer kunnen worden in 2 dagen.

LeMisérable

daar is de 1ste rommel...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

MWegman

Wat regen gehad en in de verte wat gerommel.
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

LeMisérable

Citaat van: MWegman op vr 25 apr 2014 - 18:57
Wat regen gehad en in de verte wat gerommel.

komt nog wel wat meer...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

MWegman

Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

LeMisérable

ligt het aan mij of is de onweer-rader van buienradar verkeerd? volgens de radar ploft het hier maar heb nog maar 1 rommel gehoord...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

Joep


Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

LeMisérable

Bui in noord-brabant kreeg ff een opvlieger. nu weer wat rustiger lijkt 't..

EDIT: woorden teruggenomen, gaat lekker nu hier, elke 30-40 seconden behoorlijke CC's, best gaaf om te horen!
EDIT2: frequentie neemt toe, nog wel steeds alleen maar CC's...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

dondertje127

Het weerlicht op de rand van Arnhem/Elst, door onweer niet ver hiervandaan. Ter plaatse is het gewoon helder, met onweerslucht op een afstand, maar de boel wordt wel nu en dan zacht verlicht hier in de omgeving.

marco-groningen

Ik hoop morgen eindelijk eens de eerste onweersdag van het jaar mee te maken. Tot nu toe is het zoals voorgaande jaren: Iedere keer net niet. Om gek van te worden.

Koen-IJM

Onweersdag #2 in IJmuiden. Weer beste klappen en veel flitsen.  8)

Reutel

Citaat van: marco-groningen op vr 25 apr 2014 - 21:29
Ik hoop morgen eindelijk eens de eerste onweersdag van het jaar mee te maken. Tot nu toe is het zoals voorgaande jaren: Iedere keer net niet. Om gek van te worden.

Join the club! Tilburg vorig jaar nada, noppes, niets... En ook dit jaar nog geen bliksempje gespot! Bovendien is het, op enkele niet noemenswaardige spatjes, al weken lang kurkdroog hier. Hoog tijd voor een verfrissende bui, liefst met lichtshow!

De buienlijn is echter al gepasseerd dus morgen nieuwe kansen...  8)

Cdtj3

En ik mag weer een dag bijrekenen, #2 deze week. Mooie foto's ook gemaakt, komen later vanavond of morgen in mijn foto topic. Ging even lekker tekeer, en bui #2 van de avond komt er ook weer aan :D
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Weatherman

Citaat van: Reutel op vr 25 apr 2014 - 21:48
Join the club! Tilburg vorig jaar nada, noppes, niets... En ook dit jaar nog geen bliksempje gespot! Bovendien is het, op enkele niet noemenswaardige spatjes, al weken lang kurkdroog hier. Hoog tijd voor een verfrissende bui, liefst met lichtshow!

De buienlijn is echter al gepasseerd dus morgen nieuwe kansen...  8)
zo is het, zwaar rot
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Extremissimorum

Momenteel flink gerommel hier. Onweersbui op ramkoers! Gisternacht ook al onweer gehad! Gaat lekker.

Cdtj3

Hier alle kanten onweer  :-\ weet niet wlke richting ik mijn camera moet richten :P Terwijl ik dit schrijf heb ik 2 Cloud to Ground onweer op de foto erbij :D Succesvolle dag.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Powered by EzPortal