Onweerskansen seizoen 2014

Topic gezien door 199087 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 06 feb 2014 - 14:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

Zomers aandoend onweer boven Schiphol met dikke vette druppels regen, flinke rommels en hagel!
Marco Nierop
http://zweef.nl/

ron12

Opnieuw onweer Nijmegen  ;) weer niet op de radar te zien, vreemd, 2 donders gehoord hier
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

benjamin112


DSDLimburg

Het rommelt af en toe, nog geen bliksem gezien maar dat zal niet lang meer duren denk ik ;D
seizoen 2018/2019

Joep

Onweersgeweld in Nijmegen, schors van de boom gelagen door inslag

MeteoGroupWeer @weerportaal opname #hatersevennen

Lijkt me ook duidelijk waar de extreemste buien los gingen :)




ron12

Kan dit niet een groot complex worden,http://sat24.com/de/nl ?
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Eric

Denk dat 't hier weer langs ons heen gaat ...... ;D

dondertje127

Nu pas dikke druppels in Arnhem/Elst. Geen onweer.

dondertje127

Citaat van: ron12 op do 24 apr 2014 - 19:54
Kan dit niet een groot complex worden,http://sat24.com/de/nl ?

Het lijkt wel alsof die cel in België de boel om zich heen wegblaast, het splitst uiteen. Ben trouwens benieuwd welke cel(len) je bedoeld.

De dikke regen is alweer over.

Joep


ron12

Citaat van: dondertje127 op do 24 apr 2014 - 19:56
Het lijkt wel alsof die cel in België de boel om zich heen wegblaast, het splitst uiteen. Ben trouwens benieuwd welke cel(len) je bedoeld.

De dikke regen is alweer over.
die bij Belgie
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

stratocumulus


dondertje127

Citaat van: stratocumulus op do 24 apr 2014 - 20:14
Ik denk een schaduw ;)

Aaah mijn conclusie was dus gezichtsbedrog, nou zie ik het :)

@ Joep, mooie sat beelden. Alleen jammer dat het aan de Oostkant van dat wolkendek in Limburg alleen maar regen is, dat neemt m'n hoop weg aangezien ook de avond valt.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jornonweer

zo! derde onweersbui op 4 dagen over me heen, wat hou ik van deze dagen!  ;D
Danger is real, fear is a choice.

Marsel

Citaat van: jornonweer op do 24 apr 2014 - 20:22
zo! derde onweersbui op 4 dagen over me heen, wat hou ik van deze dagen!  ;D

Zo, derde dag zonder onweersbuien in 4 dagen hier! Wat haat ik deze dagen. ;D

;)

matroesjka-world

Zenuwachtig voor het noodweer wat hier recht overheen komt, heb er totaal geen goed gevoel bij. Ben niet snel bang, maar dit voelt niet goed :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

EAJ

En toch viel het uiteindelijk, ondanks de enorm donkere lucht, in Heerenveen nog wel mee. De meeste ontladingen (CC) ten westen van de plaats en nu uitstervend met 5 mm in de meter...

Powered by EzPortal