Reed Timmer krijgt een "seizure" tijdens chase.

Topic gezien door 3981 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, za 05 okt 2013 - 02:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Ongeveer 1 uur geleden ( 01:30 uur ) kreeg ik via volgers van reed mee dat verschillende livestreamers zich kapotschrokken toen er duidelijk wat mis ging met Reed Timmer, een van de meest bekende stormchasers in de USA.
Hij bleek tijdens het filmen en chasen van een morgelijke EF5 tornado in Sioux City een aanval te krijgen en viel weg. Daarna reageerde hij nergens meer op en werd de livefeed gekapt.

Volgens Sean Schofer die bij m in de TIV zat zijn ze meteen naar het ziekenhuis gereden die het het dichtste bij Sioux City in Iowa te vinden was. Ze hebben diverse tests uitgevoerd maar ze weten nog niet precies wat er aan de hand is. Ze willen nu graag weer verder en het ziekenhuis uit maar kunnen niet omdat deze in lockdown is vanwege de serieuze tornado dreiging.

Toch is dit niet de eerste keer dat Reed hiermee te maken kreeg want in Maart 2013 kreeg hij dezelfde aanval ook al toen hij gewoon een basketballgame aan het kijken was.


Graphicnizor

#update1

Verschillende US Nieuwsstatoin melden dat hij een hersenbloeding gehad kon hebben en dat Reed in het ziekenhuis ligt ter observatie maar kan deze berichten geen 100% garantie geven.

Giso84

Dit zijn nare berichten en ik hoop dat Reed er niks aan over zal houden ...
Vond het ook al vreemd dat de stream in ene weg was, dit bericht bevestigd mijn vermoeden.
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

alaind86

Our own 4Warn Storm Team chaser Reed Timmer: Meteorologist and Extreme Storm Chaser said he hopes to be 100 percent by Tuesday.

He had a health scare Friday while chasing tornadoes on the Nebraska/Iowa border.
Bron: KFOR-TV


Jelte

Verbaasd me niets, zo druk als hij zich kan maken!

jorentje1997

De risico's van het beroep zou ik zo zeggen, al die spanning kan ook niet goed voor je zijn. Veel beterschap Reed.

Tyshane

Volgens mij is Reed allang weer up and running. ;)

Mike25

Citaat van: Jelte op ma 14 okt 2013 - 12:39
Verbaasd me niets, zo druk als hij zich kan maken!

dat wel maar blijft een pracht kerel!

Powered by EzPortal