Onweerskansen

Topic gezien door 200343 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 24 feb 2012 - 10:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ThaGhostNL

De eerste 3 onweersdagen zitten bij mij al in de pocket. Zelfs een klap tijdens een sneeuwbui :-) kan nog meer bij!
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Tyshane

Leuk deze pre-teaser, om alvast even in de sfeer te komen! Klinkt allemaal goed en het begint steeds meer te kriebelen, nog heel even geduld en dan zullen we de eerste onweergerelateerde buien wel kunnen verwachten. Ben ook benieuwd naar al het beeldmateriaal en de verslagen die vast weer met bergen worden geplaatst!  ;) Hier zijn we er klaar voor!

Mike25

helemaal super, heb er zin in ;D

Hoop dit jaar ook weer beeldmatriaal te kunnen bijdragen.




Onno_D

Ik kan echt niet wachten tot het eerste ''echte'' onweerstopic van het seizoen. Meestal komt die zo begin/medio april. Nog een dikke maand afwachten en genieten van het krachtiger wordende lentezonnetje die op een begeven moment de eerste zomerse CB's de lucht in gaat helpen :D

Jan van Ooijen

Citaat van: Onno_D op ma 27 feb 2012 - 17:01
Ik kan echt niet wachten tot het eerste ''echte'' onweerstopic van het seizoen. Meestal komt die zo begin/medio april. Nog een dikke maand afwachten en genieten van het krachtiger wordende lentezonnetje die op een begeven moment de eerste zomerse CB's de lucht in gaat helpen :D

Nou ik hoop toch wel wat eerder te schrijven. Kijken of ik het nog kan, meestal even weer inkomen wat betreft het schrijven en waardes etc
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jevgeni

2011 heb ik een hoop meegemaakt, 28 juni was een special voor mij, een geweldige bui die uiteindelijk ontzettend veel schade veroorzaakte, uren zijn er voorbij gegaan om alle hoofdwegen weer begaanbaar te maken.  2 weken later kwamen er hevige regenbuien over hier, die lieten ongeveer 100mm vallen waardoor alle straten helemaal onder water stonden.

sandra-zwolle

Laat het maar flink knallen,ik heb er weer zin in! ;)

TheWalker

Laat de onweer nog heel even wachten tot dat ik mijn boltek aan de praat hebt  8)

Jan van Ooijen

De eerste kaart van het jaar waarbij de onstabiliteit te zien is, helaas nog wel in Frankrijk. Maar ach het begin is er in ieders geval.

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Citaat van: Jan van Ooijen op di 28 feb 2012 - 13:25
De eerste kaart van het jaar waarbij de onstabiliteit te zien is, helaas nog wel in Frankrijk. Maar ach het begin is er in ieders geval.


Mag van mij echt beginnen Jan, ben er aan toe ;)

TaL

Van mij mag het ook beginnen. Heerlijk :D
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Tyshane

Het is gewoon al leuk om de eerste cape-li kaartjes weer te zien, met een negatieve li, al is het maar in France!  ::)

zorba

Citaat van: GekkeLeo op di 28 feb 2012 - 13:40
Mag van mij echt beginnen Jan, ben er aan toe ;)

Haha, hier nog zo ??n die staat te springen...
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

T-inus

We gaan er weer voor dit jaar, en heb er ook echt weer zin in!
Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

Johann

Vanmiddag hier in Wallis door onstabiele opbouw atmosfeer ontwikkeling van enkele buien met zelfs onweer. Overigens een aantal dagen geleden ook al onweer in Oostenrijk op warmtefront (ook niet allerdaags





Ciao Johann

Jelte

Hé Jan, doe nou niet... begin er helemaal zin in te krijgen en het duurt nog wel even voordat we het eerste onweer overkrijgen hier in het hoge Noorden!

Weerfreak 1337

Citaat van: Johann op za 03 mrt 2012 - 21:41
Vanmiddag hier in Wallis door onstabiele opbouw atmosfeer ontwikkeling van enkele buien met zelfs onweer. Overigens een aantal dagen geleden ook al onweer in Oostenrijk op warmtefront (ook niet allerdaags



Ciao Johann

Onweer op een warmtefront zie je inderdaad niet vaak nee, bijzonder. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Wilfred Janssen

De eerste kaart die ik zie met enige onstabiliteit voor de lage landen :D Ik weet dat het nog HEEL ver weg is (kaartje is voor 23 maart), maar de cape is weer te vinden :P
Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

Weerfreak 1337

Citaat van: Wilfred Janssen op do 08 mrt 2012 - 17:41
De eerste kaart die ik zie met enige onstabiliteit voor de lage landen :D Ik weet dat het nog HEEL ver weg is (kaartje is voor 23 maart), maar de cape is weer te vinden :P

Heerlijk  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Jan van Ooijen

Kan aan mij liggen maar ik zie niets op de 12u run
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal