Even voorstellen

Topic gezien door 1461 bezoekers
Gestart door Deadmau5, wo 28 aug 2013 - 16:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deadmau5

Hallo,

Ik ga me vlug even voorstellen. Ik ben Ashley Cornelis, en ben 17 jaar. Ik woon in Zwevegem, in de regio van Kortrijk (Zuid-West Belgie). Ik ben geinteresseerd in het weer en dan vooral winterweer, stormen en onweer. Naast het weer heb ik ook interesse voor geologie (vulkanologie en seismologie), de ruimte en paleontologie (het leven van vroeger, de ligging van de continenten van vroeger, het klimaat van vroeger). In mijn vrije tijd speel ik ook wel eens op de playstation 3, waar ik nu vooral verlang naar Grand Theft Auto V. Ik voetbal ook graag, ga binnenkort gaan fitnessen, en ga binnenkort ook reizen. Maar mijn grootste hobby blijft toch wel stormchasen. Alleen heb ik daar nu nog niet het nodige materiaal voor. Maar we zullen er wel ooit gaan raken. Alleen!

Sommige mensen zullen me ook wel van vroeger kennen, en niet iedereen kon mijn enthousiasme en uitbundigheid apprecieren. Daarnaast heb ik ook al veel fouten gemaakt (verkeerde beschuldigingen enzo, ruzie omtrent zomerpagina, ruzie met weerwoord, maandenlange ruzie met enkele Belgen.), waar ik me dan ook oprecht voor wil beschuldigen. Alleen, het is niet makkelijk om als 16-jarige jongen in het milieu van het weerwereldje terecht te komen, waar men erg kritisch is, waar men verlangt dat je respect hebt voor ervaren mensen die al jaren het vak doen, en waar je je plek moet tussen verdienen. Het grootste struikelblok was echter de vele ruzies tussen verschillende mensen, en dan vooral tussen het NL-kamp en het BE-kamp. Ik heb me veel te veel door anderen laten leiden, en ben daar in de fout gegaan. Zo heb ik onterecht NL'ers beschuldigd (ook Jan Van Ooijen onder andere, en ik weet al niet meer wie precies), terwijl ik wel weet dat jullie het wel goed bedoelden. Daarnaast had ik het privé ook erg moeilijk - nu nog altijd - maar dat is uiteraard geen reden om zo te reageren. Verder wil ik het ook op dit forum niet over ruzies hebben. Ik wil graag een gezellige tijd beleven, en met een nieuwe lei beginnen. Hopelijk kan dit ook :)

zorba

Tijd voor een schone lei dus, iedereen verdiend een tweede kans :)

Oh, van harte welkom op Topshelf Meteo! :)

CiteerIn mijn vrije tijd speel ik ook wel eens op de playstation 3, waar ik nu vooral verlang naar Grand Theft Auto V.
Dan ben je niet de enige, haha, nog een kleine 3 weken geduld :)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Ramon Oost

Van harte welkom op Topshelf Meteo ;)

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Wouter Pringels


Powered by EzPortal