Hete Reutel

Topic gezien door 1396 bezoekers
Gestart door Reutel, do 23 feb 2012 - 23:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Reutel

Hoi,

Van O-O doorgevlogen naar Meteo Service. Ik ben Reutel, 39 jaartjes jong en ik woon in het pitoreske Tilburg. Fascinatie voor het weer is er met de paplepel ingegoten door mijzelf. Rond de twee jaar was ik toen ik voor het eerst hete bliksem at en op 8 jarige leeftijd gaf ik al mijn eerste spreekbeurt over onweer. Ik hoop nu eindelijk eens iets te gaan leren op dit forum!  ;)

Jan & Johann, veel succes gewenst en ik hoop dat dit een mooie nieuwe community mag worden!

Groet Emile

Jan van Ooijen

Hey Reutel, ook welkom op Meteo-Service en we hopen dat je een fijne tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann

Citaat van: Reutel op do 23 feb 2012 - 23:01
Hoi,
Van O-O doorgevlogen naar Meteo Service. Ik ben Reutel, 39 jaartjes jong en ik woon in het pitoreske Tilburg. Fascinatie voor het weer is er met de paplepel ingegoten door mijzelf. Rond de twee jaar was ik toen ik voor het eerst hete bliksem at en op 8 jarige leeftijd gaf ik al mijn eerste spreekbeurt over onweer. Ik hoop nu eindelijk eens iets te gaan leren op dit forum!  ;)
Jan & Johann, veel succes gewenst en ik hoop dat dit een mooie nieuwe community mag worden!
Groet Emile

Welkom Emile.
Dat gaat in alle opzichten zeker lukken de komende jaren  ;D

Ciao Johann

Daisy

Hoi onbekende man die mijn nieuwsgierigheid dermate heeft geprikkelt vannacht dat ik niet geslapen heb. Lol
All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Reutel

Citaat van: Daisy op vr 24 feb 2012 - 10:32
Hoi onbekende man die mijn nieuwsgierigheid dermate heeft geprikkelt vannacht dat ik niet geslapen heb. Lol

ROFL! *bloos*

Sven

Welkom op meteo-service Reutel!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal