Ook vanaf O-O hierheen gekomen

Topic gezien door 1908 bezoekers
Gestart door Channiej, di 13 mrt 2012 - 13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Channiej

Hallo allemaal,

Zoals zovelen ben ook ik vanaf O-O hierheen gekomen. Kan Jan en Johan echt niet missen. Altijd super blij geweest mijn hun reacties, forumpraatjes en verwachtingen.

Zelf zit ik al aan aantal jaar op O-O. Dankzij mijn psycholoog ben ik daar terecht gekomen vanwege mijn angst voor onweer.
Dankzij het vele lezen, steun en de chat ben ik inmiddels al een heel eind over mijn angst heen, maar ben er nog langer niet.
Ooit hoop ik ook dat onweer tot iets moois voor mij kan worden beschouwd en dan niet alleen via foto's/filmpjes maar ook voor mij zelf en
dat de zomer net als de winter voor mij ook als fijn jaargetijde word gezien. Dus niet dat ik me al weken lang druk loop te maken als er onweer of warme temperaturen voorspeld worden.

Dankzij O-O ben ik er dus een heel eind vanaf gekomen en hopelijk kan ik dat hier voort zetten tot iets moois.


ThaGhostNL

Welkom op Meteo-Service Channiej, Wij hopen dat je nog meer van je angst af kan komen, we helpen je er graag bij :)
Veel plezier en bezoek ook eens onze chat.

Met vriendelijke groeten,
Tha-Ghost (Meteo-Service crew)
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

GekkeLeo


Roald

Channiej welkom bij Meteo-service!

Sven

Welkom op Meteo-service Channiej, we wensen je een fijne en leerzame tijd toe.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

zorba

Welkom Channiej, op Meteo-Service :)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Wilfred Janssen

Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Wouter Pringels


Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Tyshane


Pascal Soomers

When a supercell arrives, you must be prepared.

Jur


Powered by EzPortal