Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160508 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr.B

Citaat van: Ajacied133 op zo 28 jul 2013 - 02:01
Wil meer man! Van de week nog kansen met het warme weer?

Ga er achteraan  ;)

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Khim

Begint hier weer te onweren. Nog geen regen.
Groetjes uit Hengelo (OV)

bliksems

Citaat van: Ajacied133 op zo 28 jul 2013 - 02:04
Je hebt heel augustus nog man

ja,heel augustus nog,met verwachtingen die niet kloppen.
ik kan niet wachten!
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Ajacied133

Citaat van: bliksems op zo 28 jul 2013 - 02:14
ja,heel augustus nog,met verwachtingen die niet kloppen.
ik kan niet wachten!

Net alsof jij nu al kan weten hoe heel augustus gaat lopen...

bliksems

kom maar hier wonen,dan weet je het ook.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo


Michaeltje1986

Citaat van: bliksems op zo 28 jul 2013 - 02:22
kom maar hier wonen,dan weet je het ook.

Moet dat nou hele tijd zo negatief over alles en iedereen?!
ONTOPIC GRAAG! :-X

ron12

nieuw onweer zuidwest frankrijk,alles begint weer van voren en aan  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Kay1989

Iemand mijn klikskills lenen ? Gemaakt met mijn iPhone omdat ik geen zin heb in de regen te gaan staan buiten met mijn Canon :P


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

RSK1992

Deze ronde is het in Bodegraven tweemaal matig geweest. Vanmorgen stelde de shelfcloud weinig meer voor en was er vooral veel regen en wind. Vanavond was het met name regen. Ook wel wat flitsen, maar dan bleef het meestal bij weerlicht.

Laten we er verder niet te veel woorden aan vuil maken, hoop dat (met name) de oosterlingen het naar hun zin hebben (gehad). En oh ja, laat het 'volgende keer beter' maar zitten, volgens mij brengt dat ongeluk.  ;)
Met vriendelijke groet,
Robin

Tjitske

Ook in Veenhuizen is het begonnen!! Zware dreunen met aardig wat flitsen. Gelukkig niet continu achter elkaar.

Tjitske

Gaat hard nu...hard klappen waar de ramen deuren van trillen en nog een trillende hond naast me ook die toch eigenlijk net zo bang is als dat ik nu ben...vindt onweer niet erg maar wordt nu toch wel bang...

Channiej

O owww wat ben ik blij dat ik niet thuis was vandaag maar in Amsterdam. Hier helemaal niks gehad terwijl het in Wijchen (bij Nijmegen) echt los is gegaan. Hopelijk hebben die gene in het zuiden-oosten een mooi nachtelijk spektakel gehad, zonder al teveel schade...

raymond043

ook in Borger net veel regen en continue lichtshow, bijna alleen maar CC

NitroGenetics

ik wonend in hoogeveen heb me toch een onweersbui gehad joh hahah 3/5 flitsen per seconden was wel heel erg heftig!

Kermisspin

Of.....hier is niet veel onweer geweest of.....ik heb er vreselijk doorheen geslapen.  ;D
Volvo for life!

Remy

Wow,werdt wakker van het onweer,effe filmpje van gemaakt dat nu aan het uppen op youtube...
Het is het soort onweer dat je normaal alleen ziet in goedkope B films... aan de lopende band ontladingen en doorlopende donder.
Die ontladingentellers zitten er volgens mij allemaal ver naast,het ging echt als een waanzinnige tekeer hier,een stroboscoop zou er nog jaloers om worden :D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

NitroGenetics

Citaat van: Remy op zo 28 jul 2013 - 04:04
Wow,werdt wakker van het onweer,effe filmpje van gemaakt dat nu aan het uppen op youtube...
Het is het soort onweer dat je normaal alleen ziet in goedkope B films... aan de lopende band ontladingen en doorlopende donder.
Die ontladingentellers zitten er volgens mij allemaal ver naast,het ging echt als een waanzinnige tekeer hier,een stroboscoop zou er nog jaloers om worden :D

ik denk dat we met diezelfde bui temaken hadden en nonstop lichtflitsen als een gek en uiteindelijk een paar rake klappers op beeld kunnen krijgen met uiteraart luide knallen als gevolg zal ze morgen uploaden

Powered by EzPortal