Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160754 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarkGoedhart

Statusupdate vanuit de Residentie: kut.

Nickname

Citaat van: enrico1972 op zo 28 jul 2013 - 00:19
Wat zijn cg's en cc's ? Zie het afgelopen dag al vaker langskomen maar snap er de ballen niet van.

Mag ik een suggestie geven voor een leukere handtekening  :P

"In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/   ;D te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn".

Weatherman

Gaat echt hard te keer, plens regen, continu geflits en flinke wind.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Johann

Citaat van: Ries op za 27 jul 2013 - 17:46
https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/hoogte-trog-1
waar ís Johann eigenlijk?!

Ben al 3 weken bezig met renoveren van badkamer in ons vakantie chalet op Rosswald (1800m), daarnaast bezig met  div. activiteiten weerstations en dan nog mijn gewone werk (pffff). Lees zijdelings mee maar helaas momenteel weinig tijd voor forum en weer. Volgende week moet de badkamer klaar zijn en dan weer present ! 

Btw: vandaag 37 tot 38°, gelukkig hogerop stuk koeler (24°)


Weatherman

Nu heb ik dus nachtelijk onweer, maar nu rest de vraag hoe lang kan zoiets stand houden, nu al continu geflits al meer dan 1 uur.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Dickje

Hier in Den Bosch was het rustig maar het begint weer; rondom geflits en bakken water die naar beneden komen

enrico1972

Citaat van: Nickname op zo 28 jul 2013 - 00:36
Mag ik een suggestie geven voor een leukere handtekening  :P

"In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/   ;D te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn".

Heb hem er onder gezet omdat ik hem te leuk vind om niet te plaatsen. Maar wat een hoop uitleg staat daar.
Daar heb ik zeker 1 maand voor nodig om allemaal te lezen en poging te gaan doen om het te begrijpen.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Jeroen22

noodweercentrale meld nu code rood voor heel provincie utrecht

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

continu weerlicht ten zuiden/zuidwesten van nijmegen,en flinke dreunen hoorbaar
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Dickje

ik lees ook dat de Tilburgse kermis zaterdag een uurtje langer open zou zijn; denk eerder het omgekeerde. Brabant krijgt weer de volle laag.

Southman

Mensen die de bulletins hebben gemaakt, hebben mooi werk geleverd. Alles is vrijwel uitgekomen zoals geschetst.
Vanochtend werd ik overvallen door een mooie "bui", veel water en onweer erbij (zie foto op pagina 23).
Eigenlijk had ik nog wat spektakel verwacht deze avond, maar mocht helaas niet zo zijn, al met al dus een mooie dag.

Bedankt aan alle mensen die de verwachtingen opstellen / hebben opgesteld. Chapeau!

Rest mij te zeggen: op naar de volgende buien!
I like extreme weather!

K.C.

Gekkenhuis hier in Den Bosch. Constant flitsen en bakken water! Felle windstoten en redelijk wat donder!

Fluffje

poe hee het gaat goed los, en er komt nog meer. Af en toe zeer zware regenval en ook een aantal flinke CG's waargenomen.
onweersdagen 2013: 10
onweersdagen 2014: 25[/

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

NewWeatherfan

Citaat van: Jeroen22 op zo 28 jul 2013 - 00:56
noodweercentrale meld nu code rood voor heel provincie utrecht

aaah code rood zelfs

lijkt of alle buien hierboven idd zijn samengeklonterd het regent namelijk nogal hard en veeel heul veel ontladingen. Weinig donder overigens bijzonder doorlopend verlichte lucht maar geen echt harde klappen

weer weer een plons water voor de tuin das prima

ron12

Citaat van: Fluffje op zo 28 jul 2013 - 01:05
poe hee het gaat goed los, en er komt nog meer. Af en toe zeer zware regenval en ook een aantal flinke CG's waargenomen.
wat een dreunen hier komt van jullie kant af
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

hussel

Ook in noord Limburg gaat het goed loos nu. Hevige regenval en continu lichtflitsen. Aantal cgs om me heen..

Dickje

Citaat van: K.C. op zo 28 jul 2013 - 01:03
Gekkenhuis hier in Den Bosch. Constant flitsen en bakken water! Felle windstoten en redelijk wat donder!
Ik kan het alleen maar bevestigen hier op de Maaspoort (Den Bosch)

ron12

aan stuk door weerlicht hier,bijna geen regen gevalen tot nu
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal