Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160862 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joep

code rood en oranje voor westen



bliksems

nou,die regen vind ik wel spectaculair voor hier hoor.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Unknown-user1778

Zo zonde die oostkant wat volledig deactiveert.. zelfs geen verkoeling als het zo doorgaat  :(

ron12

Citaat van: ron12 op za 27 jul 2013 - 22:33
de rechter zuigt de linker leeg http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php nu wordt het knaller net zoals vorige maand in oost duitsland  ;D
ziet er goed uit  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Dickje


ron12

ja hoor hoor onweer in nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

hussel

hier in Noord-Limburg zie ik ook al de eerste flitsen in de verte. Heel af en toe een doffe rommel in de verte.. heel erg ver weg nog!

enrico1972

Citaat van: Weatherman op za 27 jul 2013 - 23:49
Flink wat flitsen hier, raar dat ik de enige ben die dat meld.

Hoef je niet raar te vinden hoor dat je de enige bent die het meld.
Ik en misschien vele met mij zullen niet voor het raam gaan staan wachten tot we een flits zien.
Nu kan ik wel een flinke flits melden vanuit Rotterdam zag hem dwars door de gesloten lamellen heen. De donder klap duurde lang en viel tegen.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

frankaloe

http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Joep

Citaat van: MarkGoedhart op za 27 jul 2013 - 23:51
Op wat huis tuin en keukenroffeltjes na bijzonder rustig hier (Den Haag). Dat zwaartepunt heeft zich bijzonder weinig van de verwachtingen aangetrokken.

wees gerust er komt nog heel veel aan :)
gerommel en geflist nu hier


MamaAs

Als 'ie nou deze trekrichting behoudt, gaat het volle bak over ons heen.
Duimen!

dondertje127

Hier richting zuiden overal geflits in alle richtingen, en de doffe diepe dreunen zijn al hoorbaar als je op het Zuiden staat. Het komt eraan!

Tjitske

Hallo! Voor diegene die al aan het genieten veel plezier!! Hoe schatten jullie de kansen in voor Veenhuizen (dr)? Wat ik zo kan zien opxde radar valt het precies tussen ons in zoals gewoonlijk en krijgen wij denk ik alleen maar regen..zit al dagen uit te kijken naar een goede onweersbui...eentje die teminste goed mijn kamer laat afkoelen! De sfeer is trouwens weer goed hier!!

matroesjka-world

Ik denk dat wij een grote kans maken, het gaat lekker over het IJsselmeer trekken waardoor het alleen maar groter wordt  :P

M'n camera ligt klaar, nu pitten totdat ik er wakker van word..
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

MamaAs

Trekrichting is flink noordelijk, of niet?

pietjelol

voor als nog zit marcel erg goed met z'n westen (overigs waren er meer die dat zeiden vooral het westen)
edit eerste zware dreun te horen

Dijker

stond net te observeren in de hoogwerker 14 meter hoog of er onweer aan kwam toen kwam er ineens een felle CG met vele aftakkingen echt niet te filmen als ik had gesprongen had ik hem aan geraakt bij wijze van aangeraakt flits 2 seconden knal

sta nu nog te shaken

Dijker


Jeroen22

code rood ook voor gedeelte utrecht in noord-brabant

Weatherman

Alweer een enorme vette inslag, nog harder dan vanmorgen. Slecht voor de kermis hier, die moeten denk ik stoppen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal