Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160567 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Kres

Citaat van: inca op za 27 jul 2013 - 22:39
Er word helemaal niets leeggezogen! Het moet gewoon 1 hele grote natte boel worden! 8)
Dat hoort.ook bij het leegzuigen..

mroffica

leegzuigen, natte boel, groene flessen dit was toch een meteo forum :P ;)
For the love of LiGhTnInG

LeMisérable

De onderkant van die lijn lijkt wat naar rechts af te buigen, goed nieuws voor het midden dus...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

MamaAs

D'r mag hier wel een 18+ waarschuwing komen :D

Ziet er goed uit! Zal dit nog activeren, of langzaam inkakken? Anybody?

Peter

Op Walcheren niet veel onweer, daarin tegen erg veel regen
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Tyshane

Citaat van: jorentje1997 op za 27 jul 2013 - 22:36
Graag gedaan  ;). En het is zeker weten de moeite waard. Zeker de ontladingen achter de felle neerslag zijn schitterend. Je weet niet welke eerst gekeken. Maar of dit een lvl 3waardig is betwijfel ik.

Ik blaas dat ding even jullie kant op, veel plezier Noorderburen  ;)

Komt goed dank je wel! :)

Duitje

Buienlijn lijkt activiteit te verliezen, of ligt dat aan mij?
@Kees_Zwaan

Mirandavdg

Nou mijn idee om lekker van het onweer te genieten valt in duigen. 2 kindjes wakker dus ik lig op bed. Met herinneringen aan mei 2009, alleen liggen we nu met 2 ipv 1 kind op ons geplakt in bed. Tot nu toe valt het mee hier.

Martin1976

Citaat van: Duitje op za 27 jul 2013 - 22:52
Buienlijn lijkt activiteit te verliezen, of ligt dat aan mij?
volgens mij ook!!
Groet'n uut Hengelo!!

Reutel

Citaat van: Duitje op za 27 jul 2013 - 22:52
Buienlijn lijkt activiteit te verliezen, of ligt dat aan mij?

Nou dat zou ik niet zeggen hoor, en kijk een hier wat er nog aankomt vanuit Frankrijk!  :o

http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php

matroesjka-world

Citaat van: Mirandavdg op za 27 jul 2013 - 22:53
Nou mijn idee om lekker van het onweer te genieten valt in duigen. 2 kindjes wakker dus ik lig op bed. Met herinneringen aan mei 2009, alleen liggen we nu met 2 ipv 1 kind op ons geplakt in bed. Tot nu toe valt het mee hier.


Sterkte ermee !! Hier gelukkig geen kids  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Duitje

Citaat van: Reutel op za 27 jul 2013 - 22:56
Nou dat zou ik niet zeggen hoor, en kijk een hier wat er nog aankomt vanuit Frankrijk!  :o

http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php

Dat is niet misselijk inderdaad! Maarja, dat gaat de kust van NH niet raken denk ik zo ;)
@Kees_Zwaan

ron12

Citaat van: Kres op za 27 jul 2013 - 22:41
Dat hoort.ook bij het leegzuigen..
en over paar uur,dan moet je met een waterzuiger aan de slag,als straks de boel onder water staat  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jones

Is nu mooi een geheel geworden boven België en komt nu stilaan mijn richting uit. :) ga meteen even buiten checken of ik al wat flitsen in de verte kan zien!

Marsel

Zo mensen het was me weer genoegen. Ik ga het mandje opzoeken. Aangezien het hier in het zuidwesten toch erg moeilijk blijkt te zijn om de activiteit vast te houden.
Voor hen die het aangaan, ik wens u allen een onweersrijke nacht. Tot morgen. :)

jorentje1997

Citaat van: Marsel op za 27 jul 2013 - 23:02
Zo mensen het was me weer genoegen. Ik ga het mandje opzoeken. Aangezien het hier in het zuidwesten toch erg moeilijk blijkt te zijn om de activiteit vast te houden.
Voor hen die het aangaan, ik wens u alleen een onweersrijke nacht. Tot morgen. :)

Bedankt voor al je hulp vandaag Marcel, je maakt me iedere dag slimmer  ;)

Reutel

Citaat van: Marsel op za 27 jul 2013 - 23:02
Zo mensen het was me weer genoegen. Ik ga het mandje opzoeken. Aangezien het hier in het zuidwesten toch erg moeilijk blijkt te zijn om de activiteit vast te houden.
Voor hen die het aangaan, ik wens u allen een onweersrijke nacht. Tot morgen. :)

Truste, en bedankt voor de vele updates!

Joep

jongens wat gaat er allemaal gebeuren hihoe wordt spannend hoor :)

Marsel

Citaat van: Reutel op za 27 jul 2013 - 23:04
Truste, en bedankt voor de vele updates!
You're welcome, en jij voor je scherpe opmerkingen. Wordt gewaardeerd, immers houdt ons allen bij de les.

bliksems

zoveelste ontelbaar misselijk drama hier.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal