Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160582 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Weerextrem

Citaat van: dondertje127 op za 27 jul 2013 - 22:16
Er beginnen nu ook buien te ontstaan vóór het grotere werk uit.

Ik zei vanmiddag dat het fris aanvoelde ondanks de 23 graden, maar het voelde later lekker benauwd aan. En nu voelt het nog steeds lekker benauwd.

valt wel weer mee, het gaat vaak op en neer, wordt meer en meer, helemaal niet kleiner

VinceBongiovi

Zag een lichtbol de straat in vliegen, was toch wel een apart maar ook eng gezicht

LeMisérable

Citaat van: VinceBongiovi op za 27 jul 2013 - 22:22
Zag een lichtbol de straat in vliegen, was toch wel een apart maar ook eng gezicht

Zou wel eens een bolbliksem kunnen zijn, wees blij, want dat zie je zeer zelden
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

bliksems

Citaat van: LeMisérable op za 27 jul 2013 - 22:24
Zou wel eens een bolbliksem kunnen zijn, wees blij, want dat zie je zeer zelden

in juni 2011 nog een inslag door een bolbliksem gezien hier.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

RdeHeus

veel onweer zit er niet in btw! en in groningen ben ik niet echt hoopvol, wordt vast  uit elkaar getrokken wanneer het hier is!

Martin1976

Citaat van: MamaAs op za 27 jul 2013 - 22:19
Genoeg poppers? Jeetje  :o    ;D

Hier zitten we buiten, en we hebben de hele nacht om naar het onweer uit te kijken.

Haha Poppers!! neeeeeee Van die groene flessen met een kroonkurk erop!! ik zit ook op balkon maar kzie nog niets!!
Groet'n uut Hengelo!!

Joep

ík ga niet slapen vanacht :)


Mirandavdg

Citaat van: VinceBongiovi op za 27 jul 2013 - 22:22
Zag een lichtbol de straat in vliegen, was toch wel een apart maar ook eng gezicht

Mijn man zag er 1 in de lucht, inderdaad kijkend richting Hansweert

seetekst

Wat een spanning! Hier ook een plop wijn ;) en maar wachten! Dit forum is zeeeer verslavend!

jorentje1997

Onweerzone hier net voorbij. Zeer veel regen, wind en achter de felle neerslag zeer veel ontladingen. Vooral de plots opzettende maar zeer krachtige wind doet een mens verschieten.

Maar persoonlijk vind ik dit geen lvl 3 waard. Een level 2 was hier beter op zijn plaats (voor deze regio dan).

Tyshane

Ik doe maar een plop shandy dan want van teveel alcohol word ik nog meer hyper! :P

Reutel

Jongens ik geloof het allemaal wel, ik duik mijn bed in... moet ff slaap inhalen van afgelopen nacht.

VinceBongiovi

Citaat van: Mirandavdg op za 27 jul 2013 - 22:27
Mijn man zag er 1 in de lucht, inderdaad kijkend richting Hansweert

Nou ik zie iniedergeval geen spoken

Weatherman

Citaat van: Reutel op za 27 jul 2013 - 22:31
Jongens ik geloof het allemaal wel, ik duik mijn bed in... moet ff slaap inhalen van afgelopen nacht.
Als het hard te keer gaat wordt je vanzelf wakker, sleep well.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Citaat van: jorentje1997 op za 27 jul 2013 - 22:30
Onweerzone hier net voorbij. Zeer veel regen, wind en achter de felle neerslag zeer veel ontladingen. Vooral de plots opzettende maar zeer krachtige wind doet een mens verschieten.

Maar persoonlijk vind ik dit geen lvl 3 waard. Een level 2 was hier beter op zijn plaats (voor deze regio dan).

Ok thanx for sharing. In ieder geval de moeite waard wat mij betreft!

ron12

de rechter zuigt de linker leeg http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php nu wordt het knaller net zoals vorige maand in oost duitsland  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Martin1976

Ik ga ff met de hond uit voordat het hondenweer wordt!! oh nee ff wachten "plop" weer een groen flesje!!
Groet'n uut Hengelo!!

jorentje1997

Citaat van: Tyshane op za 27 jul 2013 - 22:33
Ok thanx for sharing. In ieder geval de moeite waard wat mij betreft!

Graag gedaan  ;). En het is zeker weten de moeite waard. Zeker de ontladingen achter de felle neerslag zijn schitterend. Je weet niet welke eerst gekeken. Maar of dit een lvl 3waardig is betwijfel ik.

Ik blaas dat ding even jullie kant op, veel plezier Noorderburen  ;)

Reutel

Citaat van: ron12 op za 27 jul 2013 - 22:33
de rechter zuigt de linker leeg http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php nu wordt het knaller net zoals vorige maand in oost duitsland  ;D

Ho wacht ff, als ze elkaar gaan leegzuigen dan blijf ik nog even wakker!  ::)

inca

Er word helemaal niets leeggezogen! Het moet gewoon 1 hele grote natte boel worden! 8)
If you put your mind to it, you can accomplish anything! Canon 50D, EF-S 17-55 IS USM 2.8

Powered by EzPortal