Onweerskansen 26, 27 en 28 juli

Topic gezien door 160537 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 jul 2013 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Reutel op za 27 jul 2013 - 21:06
Ja, nu zit er een plakploffertje precies midden in. Marsel en de rest van de wereld gaan gelijk krijgen!  ;D
Je krijgt wat je verdient denk ik Reutel, het is je gegund. Hoop ik in ieder geval. Een is positief en de ander wat minder.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

LeMisérable

Wordt de westkant van die lijn nog dikker? Ik vind hem nogal dun...
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

Dijker

ik hoop zo dat ik het op tijd weet wanner het komt ik ben sowieso aan het nowcasten vannochtend heb ik ook het feestplein laten ontruimen we hadden een flinke valwind dus was een wijs besluit voor vanavond heb ik ook de leiding en beslis ik wat er gebeurd laten we hopen voor ons dat die afzwakt maar als chaser hoop ik eigelijk dat die door zet

Reutel

Citaat van: ron12 op za 27 jul 2013 - 21:07
wie het weet mag het zeggen http://www.meteociel.fr/observations-meteo/foudre.php# ik vindt minder met de bliksems worden :(

Volgens mij lees je het kaartje verkeerd... De bui komt onze kant op, dus aan het begin is de minste bliksemactiviteit op die plaats... Ehm hoe leg ik dit uit...  :-\

Thunderfreak

Smal klein maar agressief snel monstertje. Weinign onweer,maar denk dat de wind een boosdoener kan zijn! Waar ook voor gewaarschuwd is op Estofex.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

mroffica

als dit zo'n hele lange boog wordt is het dan geen derecho?
For the love of LiGhTnInG

Thunderfreak

Ik zie de bui gewoon aftakelen live hier vanaf het balkon,hoe bizar is dat. Grrrrrrrr  ;) ;)

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Marcel1976

En 't huwelijk is een feit.

LeMisérable

Zie op de radar ook niet zo gek veel activiteit nee, of gaat het zakie nog activeren?
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

pietjelol

Citaat van: LeMisérable op za 27 jul 2013 - 21:21
Zie op de radar ook niet zo gek veel activiteit nee, of gaat het zakie nog activeren?
vermoed zodra het schemerig gaat worden dat hij wel weer zal activeren

Moshcore


Joep


JorisK

Lijkt mij dat als de zon een tijdje onder is en het complex nog actief is, het dan juist nog flink kan gaan activeren.

ron12

Citaat van: Marcel1976 op za 27 jul 2013 - 21:21
En 't huwelijk is een feit.
hoop dat stel ruzie krijgt,dat de vonken er van afvliegen  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Citaat van: ron12 op za 27 jul 2013 - 21:30
hoop dat stel ruzie krijgt,dat de vonken er van afvliegen  :P
Lol, zolang er maar geen scheiding komt.  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Dijker

ik zeg het gaat gewoon los straks het huwelijk is al een feit dus zijn de krachten gebundeld

Reutel

Citaat van: JorisK op za 27 jul 2013 - 21:26
Lijkt mij dat als de zon een tijdje onder is en het complex nog actief is, het dan juist nog flink kan gaan activeren.

Dat kan zeker ja, mits er genoeg voeding is natuurlijk.

bliksems

Citaat van: Marcel1976 op za 27 jul 2013 - 21:21
En 't huwelijk is een feit.

een kort celebrity huwelijk is toegestaan is dit geval.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Joep


ron12

Ik wou dat rechter cel de linker leeg zuigt,dan kan het een zeer grote jongen worden,was dat vorige maand in het oosten van duitsland ook niet het geval,Bij berlijn in de buurt.daar was vorige maand zeer zwaar noodweer.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal