Gegroet vanuit Zeeland!

Topic gezien door 2899 bezoekers
Gestart door Impreza, zo 11 mrt 2012 - 22:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Impreza

Ahoy!
Voor de mensen die mij nog niet kennen: ik ga onder de schuilnaam Impreza. Maar gezien de vele bekende nicknames denk ik dat de meesten mij wel kennen... Doet mij trouwens goed om te zien, zoveel bekende namen hier. Jan en Johann hebben echt een behoorlijk grote aanhang. En met recht!

Voor de mensen die mij nog niet kennen een korte samenvatting.
Nickname: Impreza.
Roepnaam: Theresa (Threes voor vrienden).
Leeftijd: 32 lentes jong.
Hobby's: Fotografie, fotomanipulatie, games, tekenen, rendering, handwerk, natuur, dieren (met name katten in welke vorm en maat dan ook) en natuurlijk *drumroffel* het weer!
Overig: Volg op het moment een cursus fotografie in de hoop dat mijn camera en ik ooit eens goede vrienden worden.

Was ik er zo? Erww..... Geen idee, ben hier nooit goed in geweest  :P
Vragen mag je altijd in de groep gooien  ;)

Jan van Ooijen

Welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Sven

Welkom op meteo-service Impreza, we wensen je een fijne en leerzame tijd toe.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Roald

Welkom vanuit het midden van het land!

Wouter Pringels


jeffrey83


Fren

kattenliefhebbers zijn meer dan meer en meer welkom op het forum :P
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Tyshane



Impreza

Allemaal heel erg bedankt voor de hartelijke welkom!

Citaat van: jeffrey83 op ma 12 mrt 2012 - 19:25
welkom mede zeeuw!
Aha! De volgende Zeeuw alhier! (Zag er al meer voorbij komen.) Misschien eens een Zeeuwse chase-avond houden als we eens spannend weer hebben hierzo xD

Citaat van: Fren op ma 12 mrt 2012 - 22:16
kattenliefhebbers zijn meer dan meer en meer welkom op het forum :P
Katten zijn ownage. Wij hebben er nu 4 in huis. Er is echter altijd plek voor een 5e. Je kent ze wel: die stokoude en/of zieke kat die al niet lang meer heeft die in het asiel zit. Die nemen wij dan vaak als 5e in huis. Als hun dag dan komt (wat vaak vrij snel is) gaan ze iig in een huiselijke omgeving met de beste zorg.

GekkeLeo


Graphicnizor

Hey goed jou ook te zien hier Impreza!!! ik had al gehoopt jou te zien hier!!! kom lekker chatten want ik heb je zeer zeker gemist!

Impreza

Citaat van: Graphicnizor op zo 18 mrt 2012 - 09:27
Hey goed jou ook te zien hier Impreza!!! ik had al gehoopt jou te zien hier!!! kom lekker chatten want ik heb je zeer zeker gemist!
Oh jongen, ik heb deze weddenschap ZO gewonnen! Het eerste wat ik zei tegen mijn ventje toen ik hier mezelf aanmelde was: "Graphic is ook van de partij, ik weet niet hoe hij het doet of hoe hij het weet, maar hij is er!" En hij maar roepen: "Neeeeee joh!"
Et voila! I win! Dat wordt een avondje niet koken voor mij :p

Enfin...

Goed om jou hier ook te zien jongen *knufst*
Chatten kan je helaas voorlopig wel vergeten. Om 2 redenen:
* Heb nog steeds geen mIRC gevonden die lekker draait hierzo (naja, d'r is een versie die goed draait maar dan wordt men gek van de "registeer!" pop-ups).
* Heb zo mijn 'mindere ervaring' op de chat gehad waardoor ik er liever even vandaan blijf.

zorba

Citaat van: Impreza op di 20 mrt 2012 - 01:14
* Heb zo mijn 'mindere ervaring' op de chat gehad waardoor ik er liever even vandaan blijf.

Mag hopen dat dit niet de Meteo-Service chat betreft?!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Impreza

Citaat van: zorba op di 20 mrt 2012 - 01:23
Mag hopen dat dit niet de Meteo-Service chat betreft?!
Absoluut niet!
Kan daar zelfs geen klein oordeel over de chat hier geven aangezien ik nog nooit gejoind heb ;)

Maar wees gerust, punt 2 heeft niets met de chat alhier te maken!

zorba

Citaat van: Impreza op di 20 mrt 2012 - 02:21
Absoluut niet!
Kan daar zelfs geen klein oordeel over de chat hier geven aangezien ik nog nooit gejoind heb ;)

Maar wees gerust, punt 2 heeft niets met de chat alhier te maken!

Ok ;-)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0


Powered by EzPortal