De meeste kennen mij wel allicht al, maar toch nieuw op dit forum.

Topic gezien door 2189 bezoekers
Gestart door DeRussischeBeer, do 28 mrt 2013 - 20:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeRussischeBeer

Hallo,

Ik heb de gewoonte om een lange voorstelling te maken. Waarom? Omdat het kan !  ;) Ben al van kleins af aan gefascineerd door het weer. Als 6-jarige wist ik al wat een H en een L betekende op de weerkaarten. En ik had dan nog een zware achterstand (maar daar kon ik dan weer niet aan doen). Als beginnende puber liet ik echter het weer weer wat bezinken. Maar sinds september 2011 toen ik op zoek was naar winterverwachtingen voor het winterseizoen er op, is het weer begonnen. Eerst begon het met het weerforum van de beruchte, welbekende en de egocentrische Nicolas uit Waregem. Dat was een succesvol forum, maar ergens ook belachelijk, en iemand met een ego (ik kan het niet herhalen). Maar de manier hoe hij de aandacht grijpt in de media, vind ik onrespectvol tegenover ons. Vroeger was ik altijd bang van onweer. Tot ik op 18 augustus 2011 de klik maakte. Er waren veel problemen met Weatherservice, en het forum lag op een bepaald moment ook plat. Het was dan ook het moment dat de winter hard toesloeg in Belgie met de februarikou van 2012. Ik weet niet meer op welk forum ik toen zat (..... ? kijker ? lezer weerwoord ?) Ik kan het mij althans niet meer herinneren. Op VWK forum reageerde ik ook soms eens, maar ik denk dat ik door het gebrek aan een goed forum, vooral op mijn facebookpagina en die van de severeweather stormchasing pagina heb gezeten. Mijn interesse in de winter sloeg dan over naar de interesse in het onweer, maar echt chasen deed ik niet. Het was ook geen goed seizoen voor ons. Laat ons hier in eerlijk zijn. Stilaan bouwde ik mijn weerrelaties op, en maakte ik vrienden met het weer (zowel in NL als in BE). En op die manier kwam ik in het chaseteam Extremeweather.be terecht, waar ik nu dus nog altijd in zit, en wacht op mijn eerste chase (die voordelig is ivm prijs/kwaliteit). Ik heb een tijdje op weerwoord gezeten eind vorig jaar, maar ook die passage was niet al te positief (kansen kreeg ik niet, mijn enthousiasme werd niet goed ontvangen, en aangezien ook Dzengiz daar niet goed ontvangen werd, heb ik er mijn conclusies uit getrokken.) Ik strooi graag met kritiek rond (maar ook met complimentjes  ::) ), en vind dat men op weerwoord wat innovatiever mag worden. Nu beperk ik me weer tot de FB-chat, het lezen van weerwoord en ..... (door een gebrek aan een goed platform waar men respect heeft voor iedereen, en kan samenwerken). Ik ben iemand die zeer vreemd uit de hoek kan komen, en mijn eigen gedacht over alles heeft (en dit ook wel kan doordrijven). Ik ben ook iemand die zeer graag praat, rap nieuwe ideeen krijgt, en eens nadenkt over alles. Maar ik ben ook iemand met een hart voor mens, dier en vrouw.

Ik hoop hier wat meer gerespecteerd te worden. De ruzies in het weerlandje ben ik gewoon echt kotsbeu, en ik heb te vaak het gevoel (en ik ben daar eerlijk in) dat ik een kant moet kiezen tussen de NL'ers en de Belgen. Ik ben misschien de enige Belg die chaset die overeenkomt met Nederlandse chasers. Ik ben nog maar pas 17. Geef me de tijd om te rijpen, om bescheidener te worden, en dingen juister te verwoorden. Dat ik het kan, daar ben ik ongetwijfeld van overtuigd.

Ik ben hier gekomen dankzij Gilles - een goede maat van mij die ik vooral ken van facebook :), en ben al blij dat er een koffiehoekje is. :)

Iedereen is vrij om mij toe te voegen op facebook https://www.facebook.com/russischebeer?ref=tn_tnmn, en mijn (onvolledige) site te bezoeken. http://geoweather.weebly.com/. Misschien dat ik ooit eens enkele dingen van die site op dit forum plaats :)

En bij deze hoop ik dat jullie leuke tijden met mij te goed hebben.


Foto van vwk dag - november. Ik in blauwe trui


Winterfoto van 16 januari 2013




Ook hier ben ik trots op, al was het maar een gokwedstrijd :D


Onweer 5 februari 2013

studio dewolf


Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

jorentje1997


Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Ramon Oost


zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

DeRussischeBeer


Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 3 | 2023: 17 | 2022: 21

Powered by EzPortal