Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193755 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ramon Oost

Citaat van: winter op vr 29 mrt 2013 - 14:42
Vandaag een zeer koude dag net geen vorstdag op een aantal plekken in Nederland, helaas.
Maar niet getreurd er komen een aantal Helmannpunten bij. Weet niet of die -8 klopt maar lijkt wel te kloppen. Ook net geen strenge vorst aan de grond.

Opvallend koude dag in Zuid Limburg vandaag. Maximum temperatuur van slechts 0,3 graden... en dat eind maart!  8)


Ramon Oost

lichte sneeuw in het westen, noorden en midden van het land.


gilleeesss

Citaat van: Ramon Oost op vr 29 mrt 2013 - 15:29
Opvallend koude dag in Zuid Limburg vandaag. Maximum temperatuur van slechts 0,3 graden... en dat eind maart!  8)

Lekker koud daar inderdaad. Hier 6.0°C gehad, dat was rond middag, met de zon ;)

Bacci

KNMI heeft de temp. voor vandaag alweer een graad naar beneden bijgesteld, maximaal 2 graden voor het hele oostelijke helft. Brrrrrrrrrr.........

enrico1972

Rotterdam Oost gelukkig sneeuwvrij.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Ramon Oost

Volgens Hirlam 06UTC morgen (vooral in de noordelijke helft van het land) kans op enkele sneeuwbuitjes.


Gerard1995

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/ zotter dan zot... tsneeuwt er al een poosje matig! en dat aan de kust!! :o
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Jdolky

Citaat van: Gerard1995 op vr 29 mrt 2013 - 16:18
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/ zotter dan zot... tsneeuwt er al een poosje matig! en dat aan de kust!! :o

Zware sneeuwval hier inderdaad...blijft nog niet liggen maar zeker niet verwacht dit. Werd net ook aardig donker..

matroesjka-world

Hier wordt het nu zeer donker, er komt een hele donkere lucht uit het oosten deze kant op, volgens mij zit er aardig wat sneeuw in.
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat er een hele grote onweersbui aan zou komen ???
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Ramon Oost

Citaat van: Ramon Oost op vr 29 mrt 2013 - 15:55
Volgens Hirlam 06UTC morgen (vooral in de noordelijke helft van het land) kans op enkele sneeuwbuitjes.

Ook in de Hirlam12 zijn de sneeuwbuitjes terug te vinden voor morgen.

pietjelol

dit buitje gaat aardig afgeven wordt behoorlijk donker.
wordt al weer wit

Marco uit Hangar 5

Het is 29 Maart 2013.. het is 1 graad Celcius en het SNEEUWT!  Houdt deze winter dan nooit op?!  Ik ben het zoooooooo zat!!

Morgen eerste dag zweefvliegen, dat hoort in korte broek en t-shirt.. maar dat zit er voorlopig niet in.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Bacci


Ries

stoepen zijn alweer wit en sneeuwt gestaag doch licht door

en ik bekijk de 15daagse pluimen (weerblabla) voor noordoost en heb de leden nog nooit voor zo'n lange termijn zo op één lijn gezien...dus wel héél grote zekerheid dat het tot midden april niet boven de 10 graden komt en 's nachts rond het vriespunt.

ron12

hier nu -2.4 graden brrrr in nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

just0408

Overdreven lage temperaturen in Hoorn.
Ik ben ook niet van steen.

zwoof

Vandaag weer nauwelijks boven nul geweest. Sneeuw en ijs, het kan niet op deze winter. Nog grofweg 24 uur tot de zomertijd..... Tot de laatste snik blaast winter 2012 / 2013 zijn adem uit.  8)

ron12

nog 26 uur en dan heb je zomertijd bbrrrrrrr zal wel koud wezen smorgens vroeg volgende week ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Gerard1995

mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Powered by EzPortal