Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193773 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matroesjka-world

Hier is het ook wit, een halve cm weliswaar, maar toch is het wit !  8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Remy

Goede morgen :)
Mooi lente weertje hier,alles wit :D
En op de kaarten voor maandag een ware sneeuwstorm,wordt weer een mooi weekje  ;D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Marcellang

Citaat van: Remy op vr 29 mrt 2013 - 08:12
Goede morgen :)
Mooi lente weertje hier,alles wit :D
En op de kaarten voor maandag een ware sneeuwstorm,wordt weer een mooi weekje  ;D
Kijk dat zijn goede berichten  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

jorentje1997

Citaat van: Remy op vr 29 mrt 2013 - 08:12
En op de kaarten voor maandag een ware sneeuwstorm,wordt weer een mooi weekje  ;D

Mag ik even vragen welke kaarten jij kijkt? Ik zie namelijk totaal geen neerslag  :o

Weatherman

Ik hoorde net dat er 50% /50% kans is dat ergens deze week flink kan sneeuwen. En alles hangt af van de koude lucht die botst tegen de warme lucht !!!!
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Oele


Weatherman

Citaat van: Oele op vr 29 mrt 2013 - 11:03
50/50% ?
Ja zo zeg ik het maar even omdat ze het niet zeker weten, maar de kans er wel is.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

Citaat van: Weatherman op vr 29 mrt 2013 - 11:06
Ja zo zeg ik het maar even omdat ze het niet zeker weten, maar de kans er wel is.
volgende week hebben we zomertijd,dat is 100 procent zeker ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Citaat van: ron12 op vr 29 mrt 2013 - 11:07
volgende week hebben we zomertijd,dat is 100 procent zeker ;)
Ach ja waarom probeer ik het nog uit te leggen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

zwoof

Citaat van: albalinda op vr 29 mrt 2013 - 08:34
Kijk dat zijn goede berichten  ;D

idd meer dan welkom, mooie foto ook. En weatherman, ik zie helaas nog geen flinke neerslaghoeveelheden in de pluim op korte termijn. Maar wie weet komt er nog een leuke paasverrassing? Volgende week later nemen de neerslagkansen weer toe.  Dus laat die luchten maar flink botsen dan zou ik zeggen, Haha! De kans op een witte hoed voor aprilletje zoet rond 5 april is aanwezig zag ik op de GFS run van vanmorgen. We zullen zien ;)

Koen-IJM

29 maart om 12:25. 0,7 graden volgens weerstation. En het sneeuwt. Als je me zou zeggen dat het januari was...

Marcellang

Citaat van: Koen-IJM op vr 29 mrt 2013 - 12:26
29 maart om 12:25. 0,7 graden volgens weerstation. En het sneeuwt. Als je me zou zeggen dat het januari was...
Idd Koen-IJM en de max. temperatuur van 4 tot 6 graden die voor vandaag verwacht was door verschillende weerbureau's (niet door Meteo-Service  :P ) worden echt niet gehaald  8)
Mooie kaart Zwoof, nu idd nog een btje naar links opschuiven dat witte goud ;D
Idd Bacci  ;)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Bacci

Zal vast niet de laatste sneeuw zijn  ;)

Citaat van: albalinda op vr 29 mrt 2013 - 13:23
Idd Koen-IJM en de max. temperatuur van 4 tot 6 graden die voor vandaag verwacht was door verschillende weerbureau's (niet door Meteo-Service  :P ) worden echt niet gehaald  8)
Mooie kaart Zwoof, nu idd nog een btje naar links opschuiven dat witte goud ;D

Inderdaad, temp. net boven het vriespunt nu. KNMI heeft de temp. al bijgesteld naar beneden voor vandaag en morgen een graad lager.

Jan van Ooijen

Citaat van: albalinda op vr 29 mrt 2013 - 13:23
Idd Koen-IJM en de max. temperatuur van 4 tot 6 graden die voor vandaag verwacht was door verschillende weerbureau's (niet door Meteo-Service  :P ) worden echt niet gehaald  8)
Mooie kaart Zwoof, nu idd nog een btje naar links opschuiven dat witte goud ;D
Idd Bacci  ;)

Citaat van Meteo-service:

De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 3 á 4 graden in het noorden tot zo'n 5 en mogelijk een graadje warmer in het midden en zuiden van het land.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

even off topic :

Momenteel verkeren wij onder de vleugels van een hogedrukgebied waardoor storingen een omweg rondom ons land moeten maken maar vrienden van me vertrekken maandag naar turkije iemand een idee wat voor weer ze daar mogen verwachten volgende week ?

Marcellang

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 29 mrt 2013 - 13:30
Citaat van Meteo-service:
De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 3 á 4 graden in het noorden tot zo'n 5 en mogelijk een graadje warmer in het midden en zuiden van het land.
Oeps  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Weatherboy

Citaat van: glenn op vr 29 mrt 2013 - 13:42
even off topic :

Momenteel verkeren wij onder de vleugels van een hogedrukgebied waardoor storingen een omweg rondom ons land moeten maken maar vrienden van me vertrekken maandag naar turkije iemand een idee wat voor weer ze daar mogen verwachten volgende week ?

Wisselvallig, met een aantal regen en onweersbuien en 22 graden gemiddeld

winter

Vandaag een zeer koude dag net geen vorstdag op een aantal plekken in Nederland, helaas.
Maar niet getreurd er komen een aantal Helmannpunten bij. Weet niet of die -8 klopt maar lijkt wel te kloppen. Ook net geen strenge vorst aan de grond.




gilleeesss

Weetje wat ik zie, dat die 10+ers telkensd agje worden verlaat. Begin deze week stond er voor vandaag, vrijdag 10 graden en geen vorst meer.. En .. Ja.. iedereen weet het wel. Het is gesneeuwd in grote delen van benelux ;) hier niet. Maar toch iets bijzonders nog altijd ;)

Powered by EzPortal