Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193930 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TaL

Toch alweer een sneeuwlaagje, variërend van 0-1 cm, door de wind zal het wss nooit tot een gesloten sneeuwdek komen maar wss weer net zoals de vorige keer op de ene plek niets en de anderen mini duintjes ;)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

gilleeesss

ik zie nog niet echt iets dat 100% zeker naar mijn stadje komt op radar.. :(

Joep


Arend

Citaat van: Joep op za 23 mrt 2013 - 21:44
Het blijt Brrrrrrr

Het vraagt om een dappere weerman die daar het labeltje "lentepluim" aan durft te hangen.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Joep

Ben blij dat ik lekker voor de kachel zit


jorentje1997

Zit Jan terug in z'n winterslaap? Wij willen gifjes zien  ;D

ron12

Citaat van: Arend op za 23 mrt 2013 - 21:56
Het vraagt om een dappere weerman die daar het labeltje "lentepluim" aan durft te hangen.
het is meer een sinterklaas of kerst pluim
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Snowfreak


ron12

Afgelopen kerst was het tenminste zomers wat temperaturen betrefthttp://www.weerstatistieken.nl/2012/december scheelt een jas nu ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ramon Oost

Nieuwe 15 daagse pluim, heel langzaam loopt de temperatuur ietsje op. Vanaf begin april toenemende kansen op 10-15 graden.


gilleeesss

Citaat van: Ramon Oost op za 23 mrt 2013 - 22:33
Nieuwe 15 daagse pluim, heel langzaam loopt de temperatuur ietsje op. Vanaf begin april toenemende kansen op 10-15 graden.



Zou het dan toch......?:d

jorentje1997

Citaat van: Ramon Oost op za 23 mrt 2013 - 22:33
Nieuwe 15 daagse pluim
Phuh je zou bijna denken dat het lente is :p

zwoof

Mooi pluimpje nog steeds voor de mensen die van fris houden. Oper blijft toch volharden als enige en het gemiddelde daalt zelfs weer iets t.o gisteren. Het lijkt echt wel de kleine ijstijd  ;D

ron12

volgende weekend gaat de zomertijd in,voor de tijd dan he :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

winter

Nog steeds aan de koude tijd de pluimgemiddelde dan is het nog steeds zo'n 3 graden te koud voor het tijd van het jaar en als we de control en oper mogen geloven is de kans op een natte sneeuwbui toch niet zo ver weg bij een noordelijke wind.
Maar we zullen zien eerst nog een week toch STEVIG winterweer normaal in de winter zou dit al een mooie winterweek zijn maar de laatste week van maart wie had dat ooit gedacht.
Nog iets der is me toch een stevig neerslaggebied in België dit kan serieus voor cm's sneeuw gaan opleveren niemand zo'n sneeuwkaartje van laatste GFS run ofzo???

Bacci


studio dewolf

Het sneeuwt hevig bij mij. Nu ligt er al 5 cm sneeuw  :o

gilleeesss

best grappig, alles eerst voor west vlaanderen berekent. Nu niets meer .. tss

studio dewolf

Citaat van: gilleeesss op za 23 mrt 2013 - 23:54
best grappig, alles eerst voor west vlaanderen berekent. Nu niets meer .. tss

Inderdaad, ik heb gehoord van mijn vriend die woont in West-Vlaanderen. Daar sneeuwt het niet.

jones

Behoorlijk sneeuwgebied toch in centraal België :) ziet al wit buiten!

Powered by EzPortal