Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193748 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ploeps

In Arnhem sneeuwt het nog licht (vlokjes worden steeds kleiner) maar blijft niets liggen. Zelfs de auto's hebben hun eigen kleur nog.
Liefhebber van weer-uitersten.

Marcellang

Citaat van: Weerfreak op wo 20 mrt 2013 - 12:47
Inderdaad, in delen van Limburg regent het ;) Ik zag net een reactie voorbij komen dat het in Maastricht regende bij +3,2..
Dus ze hebben niets fout
Ik snap Petje goed, hij snapt ook wel denk dat het op andere plaatsen in het zuiden ook regent, toch Petje?
Waar het hem omgaat is dat hij naast de regen ook graag de sneeuw verwachting gehoord zou hebben 8)
Ach het is maar een detail voor die bureaus Petje, daarom zit je ook hier  ;)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

petje

tuurlijk begrijp ik dat het op andere plaatsen kan regen en op andere weer droog is

maar inderdaad verwacht van het anp wel dat ze voor heel nederland spreken
maar vaak worden gewoon enkele delen vergeten of overgeslagen

zo groot is nederland nu ook weer niet.. om het maar niet te melden


en oja sneeuwt nog steeds hier pffff

Fren

kom maar naar Twente lieve sneeuw  8)
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Franky46

Hier in Venlo sneeuwt het al heel de morgen goed door nu 2cm zo ongeveer. ???

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

frankaloe

net terug van wandeling,en ik schat toch wel een 5-6 cm sneeuw...lijkt vooral meer naar de natte kant te neigen als droog.
plakt ontzettend,en daar waar die niet blijft liggen is het 1 grote drabzooi.
desal niet temin...deze sneeuw hadden menig forumbezoeker liever een maand of wat eerder gehad :D
lopend over een veld was het wel raar op sneeuw te lopen die niet op een bevroren ondergrond lag..je zakt nog verder weg als anders
momenteel nog 0 grd hier
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Weatherman

Vanaf vanmorgen vroeg neerslag, nog steeds natte sneeuw het is niet droog geweest.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

TimK21

Zo jammer dat de sneeuw hier in Nijmegen niet blijft liggen, was dat wel het geval geweest, had er nu al zeker 4/5 centimeter gelegen.
Challenge accepted!

Weerextrem

hmmm.. hier sneeuwt het nog steeds, inmiddels zo´n 4/5 cm!. helaas blijft het moeilijk liggen op straat en de stoep

Ploeps

Sneeuwt in Arnhem inmiddels een uur of drie en soms best wel behoorlijk hard maar ook hier geen witte wereld.
Liefhebber van weer-uitersten.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bacci


Zynex

Citaat van: jorentje1997 op di 19 mrt 2013 - 19:39
Wel ik laat me ook heel graag verassen en zeker als grote winter en sneeuwliefhebber. Maar... het is ondertussen wel al 19maart en voor mij hebben we tot nu toe wel even genoeg sneeuw gezien in 2013, ik ben eerder voor de sneeuw in november-december dan in maart en als ik eerlijk mag zijn dan krijg ik nu ook wel bijzonder veel goesting in een lekker zonnetje waar je in T-shirt in de tuin kan zitten  :)

& over dat binnen trainen. Ik ben zelf een wielrennertje en als ik mag kiezen om op de rollen te trainen in een kamertje met de radio aan of lekker in het zonnetje tussen alle andere wielertoeristen dan is de keuze snel gemaakt. (Maar als het sneeuwt dan haal ik wel eens graag mijn mountainbike uit)  ;D

Maar natuurlijk heeft klagen in dit topic geen enkele zin en van mij mag het gerust tot volgende week dinsdag 10.20uur echt kut weer worden, op die dinsdag eindigen namelijk mijn examens en kan ik gaan genieten van een (welverdiende ;D) 3weken lange vakantie. 8)

ik ben speerwerper en in Nederlands hebben we geen zalen die groot genoeg zijn lol. daarvoor moet ik naar
Finland emigreren. Eind april heb ik mijn eerste wedstrijd en ik heb nog geen speer aangeraakt dit seizoen..
grond is te hard en te koud voor pezen/spieren. Ik baal dus een beetje van dit koude gore grijze weer.

Marcellang

Citaat van: Zynex op wo 20 mrt 2013 - 15:08
ik ben speerwerper en in Nederlands hebben we geen zalen die groot genoeg zijn lol. daarvoor moet ik naar
Finland emigreren. Eind april heb ik mijn eerste wedstrijd en ik heb nog geen speer aangeraakt dit seizoen..
grond is te hard en te koud voor pezen/spieren. Ik baal dus een beetje van dit koude gore grijze weer.
Dan valt het idd niet mee om binnen te trainen  ;)
Ook slecht voor de huurbaas van het pand denk, nou laat het dan als een speer maar voorjaar voor jou worden  :)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

zwoof

Citaat van: Zynex op wo 20 mrt 2013 - 15:08
ik ben speerwerper en in Nederlands hebben we geen zalen die groot genoeg zijn lol. daarvoor moet ik naar
Finland emigreren. Eind april heb ik mijn eerste wedstrijd en ik heb nog geen speer aangeraakt dit seizoen..
grond is te hard en te koud voor pezen/spieren. Ik baal dus een beetje van dit koude gore grijze weer.

Dan zit er niets anders op dan speerwerpen met kleine speertjes in de winter, zoals darten b.v.  ;D

winter

Citaat van: Weerextrem op wo 20 mrt 2013 - 14:29
hmmm.. hier sneeuwt het nog steeds, inmiddels zo´n 4/5 cm!. helaas blijft het moeilijk liggen op straat en de stoep

Helmond het zelfde geval, als dit in de nacht gevallen was lag er toch al zeker een serieus pak tussen 5 a 10 cm. Maar ja wat wil je het is bijna april en de zonnestraling is al sterker!
Klopt op noordzee moet er toch nog iets klaar liggen voor Nederland.

ron12

nijmegen meld 4.2 cm sneeuw gemeten op een vuilnisbak. op de vuilnisbak en op de bomen ligt sneeuw maar in de tuin ligt wat blubber sneeuw.bij 0 graden
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Hirlam laat plots sneeuw zien voor het westelijk deel van het land. Zou het eerst redelijk helder gaan verlopen is het nu het tegenover gestelde

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherboy

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 20 mrt 2013 - 16:33
Hirlam laat plots sneeuw zien voor het westelijk deel van het land. Zou het eerst redelijk helder gaan verlopen is het nu het tegenover gestelde


Zou eens leuk zijn. Het zuiden heeft wel weer genoeg sneeuw gehad de laatste weken, nu wij weer eens een keer. Zaterdag wordt ook al steeds droger :(

Powered by EzPortal